Czy inteligentne rozwiązania druku proponowane przez OKI pozwalają zwiększać sprzedaż? Sprawdźmy.

Komunikacja z klientem jest jednym z czynników, za pomocą których firma buduje swoją markę i pozycję. Aby ta komunikacja była skuteczna, konieczne jest informowanie na bieżąco o wszystkich atrakcyjnych ofertach, promocjach, akcjach specjalnych oraz okazjach zakupowych. A nic nie nadaje się do tego lepiej, niż reklama wizualna – banery, plakaty czy ulotki.


Materiały reklamowe – nie musisz za nie przepłacać

Zazwyczaj materiały promocyjne zamawia się w drukarni – co wiąże się z wieloma niewygodami. Drukarnia musi mieć wolny termin, zamówienie powinno zostać złożone odpowiednio wcześniej, należy także przywieźć gotowe wydruki na miejsce lub zgłosić się po nie osobiście (wysłać któregoś z pracowników).

Wszystko to generuje koszty, których możesz w prosty sposób uniknąć. Jak? Po prostu – kup drukarkę dla swojej firmy. Rozwiązanie takie ma liczne zalety, które warto poznać:

  • zawsze gotowa do działania – jeśli masz na miejscu swoją własną drukarkę, znika zależność od wolnych terminów w drukarni (drukujesz, kiedy chcesz, przez 24 godziny na dobę);
  • mniejsze koszty – niezależnie od tego, jak niskie ceny za druk oferowałaby drukarnia, koszt tonerów do drukarki wyjdzie w przeliczeniu i tak taniej; w nowoczesnych drukarkach zostały zaimplementowane technologie odpowiadające za ich optymalne wykorzystanie, dzięki czemu druk jest bardzo ekonomiczny;
  • możliwość druku na różnych nośnikach – dawno już minęły czasy, w których nadruki na etykietach, materiałach wodoodpornych czy winylach trzeba było zlecać w drukarniach ze względu na konieczność posiadania specjalistycznego sprzętu; obecne drukarki dedykowane branży detalicznej to urządzenia uniwersalne, umożliwiające wykonanie nadruków na prawie każdym możliwym materiale, a więc bez problemu wypełnisz swoją ofertą i cenami naklejki na papierze samoprzylepnym, etykiety na półki, nadruki na winyle, wstępnie cięte nośniki na potrzeby zawieszek, sztywne kołnierze butelek, banery wiszące lub stojące;
  • wydajniejsza praca pracowników – mając możliwość drukowania na miejscu, nie musisz oddelegowywać pracowników do zajmowania się zamówieniami i odbiorem zamówionych materiałów reklamowych; dzięki temu mogą zająć się innymi czynnościami;
  • wygoda w działaniu – możliwość korzystania z serwerów wspólnych dla całej sieci pozwala na błyskawiczne przesłanie projektu materiału reklamowego do wszystkich punktów sprzedaży, pozwalając na zachowanie jednolitego wystroju i prowadzenie promocji we wszystkich miejscach.

Gdzie sprawdzi się własna drukarka?

Własna drukarka sprawdzi się w wielu branżach i różnej wielkości punktach handlowych. Z jej możliwości mogą korzystać supermarkety, jak i lokalne sklepy spożywcze czy niezależni rzemieślnicy. Przyniesie pomoc w sklepie odzieżowym, umożliwiając natychmiastowe reagowanie na modowe trendy, a w sklepach specjalistycznych lepszą ekspozycję wybranych propozycji. Dealerzy samochodów mogą na miejscu tworzyć przyciągające wzrok kolorowe materiały zawierające informacje o najnowszych modelach pojawiających się w salonach.

Poprzez druk odpowiednich nośników informacji, sprzedawcy detaliczni z branży wyposażenia wnętrz oraz meblarskiej mogą przyciągać uwagę do określonych produktów lub ekspozycji. Rozwiązania detaliczne firmy OKI sprawdzają się również w centrach ogrodniczych, gdzie buduje się i utrzymuje silne relacje z lokalnymi klientami – wydrukowane materiały pomocnicze pomagają klientom w wyborze roślin do ogrodów, dzięki czemu dokonywanie zakupów jest dla nich bardziej komfortowe.

Co jeszcze może zachęcić do kupna własnej drukarki?

Oprócz wspomnianych wcześniej zalet, warto zwrócić uwagę na dodatkowe aspekty praktyczne, związane z posiadaniem własnego sprzętu:

  • łatwe wdrożenie –wielu producentów drukarek, jak OKI, oferuje oprogramowanie, które płynnie łączy się z twoim systemem i wystarczy zaledwie kilka kliknięć, aby móc wykorzystać wszystkie możliwości pachnącego nowością urządzenia;
  • niewielka ilość miejsca – na potrzeby handlu detalicznego możesz otrzymać drukującą w każdym formacie drukarkę, która zmieści się na każdym standardowym biurku - dzięki czemu znajdziesz dla niej miejsce nawet w magazynie.

Jaką drukarkę dla biznesu kupić?

Z dostępnych w sprzedaży drukarek dla biznesu zwraca uwagę oferta firmy OKI. Dlaczego? Jej urządzenia są niewielkich rozmiarów, przystosowane do wydruków na różnych nośnikach i w różnorakich formatach (nawet na nośnikach odpornych na wodę i promienie UV, zapewniając profesjonalne wykończenie i żywe kolory niezależnie od warunków zewnętrznych), gwarantują wysoką rozdzielczość 1200 x 1200 dpi, a przede wszystkim – są dostępne w niezwykle przystępnych cenach.