D-Link bada zainteresowanie internautów hazardem online

Z badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy D-Link wynika, że około 700 tysięcy Polaków skorzystało z usług hazardowych w internecie w 2009 roku.

Stanowi to 5 proc. wszystkich użytkowników internetu w Polsce. Kolejne 6 proc. zetknęło się z reklamami kasyn internetowych lub bukmacherskich zakładów online.

W ramach badania D-Link Technology Trend pytano również respondentów, czy hazard w internecie powinien być zakazany. Brak zdania lub odmowę odpowiedzi na ten temat wyraziło 42 proc. ankietowanych; 21 proc. uważa, że hazard powinien działać na niezmienionych zasadach, a 36 proc. opowiedziało się za zdecydowaną delegalizacją usług hazardowych w internecie.

Cykliczne badanie D-Link Technology Trend prowadzane jest w oparciu o bezpośrednie wywiady ankieterskie w domach respondentów na ogólnopolskiej próbie ok. 1000 osób, reprezentatywnej dla populacji Polaków w wieku powyżej 15 lat.