E-commerce po polsku

Firma Veracomp uruchomiła nową usługę dla partnerów handlowych - sprzedaż przez Internet.

Firma Veracomp rozpoczęła sprzedaż swoich produktów dla partnerów handlowych przez Internet. Moduł do sprzedaży przez Internet wyposażono w wiele funkcji, opracowanych specjalnie pod kątem optymalizacji współpracy z partnerami. Należą do nich m.in. wgląd do stanów magazynowych, bezpośredni dostęp do wszystkich transakcji dokonanych przez firmę składającą zamówienie czy możliwość rezerwacji produktów.

Dostęp do stron zamówień internetowych mają wyłącznie partnerzy handlowi firmy , którzy dysponują hasłem i loginem. Na tych stronach mogą oni znaleźć niezbędne informacje na temat oferty handlowej Veracomp. Ceny i dostępność produktów można sprawdzać w katalogu towarów, możliwe jest też skorzystanie z wyszukiwarki produktów. Wkrótce partnerzy firmy będą mogli kupować przez Internet kompletne rozwiązania systemów sieciowych czy pamięci masowych. Aby stało się to możliwe, moduł będzie rozbudowywany o nowe usługi np. doradztwo przed sprzedażą. Zostanie też zwiększona ilość informacji, które wspomagają proces zakupów, oraz zostaną wprowadzone elementy pomocy technicznej.

"Elektroniczne kanały sprzedaży przynoszą oszczędności na poziomie 20-30% pozwalając osiągnąć 10-20-procentowy wzrost sprzedaży. Jedno jest pewne - e-commerce to konieczność. Bez niego nie da się utrzymać pozycji na dynamicznie rozwijającym się rynku usług komputerowych" - mówi Anna Kumka, kierownik Działu Sprzedaży przez Internet w Veracomp.