Electronic Arts kupuje licencję na silnik Unreal 3

EA wykupiło od Epic Games licencję na możliwość wykorzystania silnika Unreal Engine 3 w nadchodzących tytułach. Zdaniem przedstawicieli EA pozwala on na wykazanie się artystom bez obciążania ich potrzebą ciągłych konsultacji z programistami.

Unreal Engine 3 to nie tylko silnik napędzający ewentualne przyszłe tytuły. To także zbiór narzędzi ułatwiających pracę z nim, w tym specjalne wtyczki do narzędzi programistycznych i rozbudowane edytory poziomów - czyli tzw. framework.

Electronic Arts kupuje licencję na silnik Unreal 3

Screenshot z lokacji wyrenderowanej dzięki Unreal Engine 3 (źródło: witryna UE)

EA nie chce na razie zdradzić, w których produkcjach będzie wykorzystywany Unreal Engine 3. Paul Lee, szef EA Studios, mówi tylko, że "[firma] dostarcza swym grupom deweloperskim narzędzia, które są im potrzebne do tworzenia świetnych gier".

Dodatkowe screenshoty z UE3: witryna producenta