Era zmienia się w T-Mobile i wydaje na to 100 mln zł
-
- 23.05.2011, godz. 17:42
Rebranding Ery na T-Mobile ma kosztować Polską Telefonię Cyfrową ok. 100 milionów złotych. To koszt modyfikacji materiałów firmowych i wystroju punktów sprzedaży oraz kampanii reklamowej, która rozpoczęła się dzisiejszego dnia.

Logo T-Mobile
Polecamy:
Rebranding wiąże się jednak z kosztami. Zmieniona ma być stylistyka i wygląd wszystkich salonów jakie posiadała Era. Dzisiaj ruszyła także kampania reklamowa, której celem jest poinformowanie użytkowników o nadchodzących zmianach oraz podziękowanie za dotychczasową współpracę. Hasło kampanii brzmi: "Chwilę, które łączą".
Zobacz również:
Rebranding to nie nowość na polskim rynku telefonii komórkowej. W roku 2005, sieć telefonii komórkowej Idea zmieniła się w globalną markę Orange. Dla porównania, kampania informacyjna pochłonęła wtedy ponad miliard złotych.