Facebook Deals - wkrótce w Polsce

To już przesądzone. Facebook wchodzi na polski rynek zakupów grupowych. Nad wprowadzeniem #Facebook Deals#, w naszym kraju, pracuje firma ARBOinteractive.

Facebook

Facebook

Jak donosi portal WirtualneMedia.pl, usługa Facebook Deals pojawi się po wakacjach. W marcu zadebiutowała ona w USA. Kwestią czasu było, kiedy skorzystać z niej będą mogli także Polacy. Zapowiada się zaciekła konkurencja z Grouponem.

Facebook Deals przeznaczony jest dla osób korzystających z Facebooka za pomocą urządzeń mobilnych. Całość działa bardzo podobnie do Groupona. Różnica polega na tym, że użytkownicy mogą korzystać z szerokiej oferty promocji i zniżek na zakupy, podczas czytania postów, oglądania zdjęć lub wideo swoich znajomych.

W ramach Facebook Deals usługodawcy mogą stworzyć cztery rodzaje ofert. Oprócz klasycznych zniżek, Deals oferuje promocje nagradzające tych użytkowników, którzy określoną liczbę razy zameldowali się w danym miejscu poprzez Facebook Places. Kolejna możliwość to promocja w formie zakupów grupowych określająca wymaganą liczbę osób, która musi jednocześnie skorzystać z oferty, aby była ona aktywna (rozwiązanie znane z innych portali oferujących zakupy grupowe). Deals umożliwia także zorganizowanie akcji charytatywnej.

Facebook Deals działa także (z sukcesami) w kilku krajach Europy Zachodniej. Wydaje się, że polski oddział Groupona będzie mieć twardy orzech do zgryzienia...