Facebook chce być przyjaźniejszy biznesowi niż Google+
-
- IDG News Service,
-
- 28.07.2011, godz. 12:30
Serwis społecznościowy Facebook zaprezentował stronę Facebook for Business, która oferuje wskazówki dla małych przedsiębiorstw korzystających z Facebooka. Została ona uruchomiona dzień po tym jak z Google+ usunięto konta biznesowe.

Facebook toczy walkę z Google+
Polecamy:
- Google zdetronizuje Facebooka? Nowy serwis społecznościowy Google+
- Internauci wolą spędzać czas na Facebooku niż w Google
Zobacz też:
Oczywiście nie oznacza to, że Google nie jest zainteresowane biznesem. W planach jest biznesowa wersja Google+, ale przedsiębiorstwa i marki chcące promować się w serwisie muszą na razie wykazać cierpliwość i jeszcze trochę poczekać z zakładaniem swoich profili.
Zobacz również:
- Jak bezpiecznie korzystać z Twittera?
- Sprawdź najlepsze darmowe oraz przecenione aplikacje na smartfony z Androidem [08.02.2023]
Facebook korzystając z tego opóźnienia Google postanowił pokazać, że on jest w pełni przygotowany do promowania firm w ramach serwisu społecznościowego. Aby tego dowieść wprowadził stronę Facebook for Business, która krok po kroku tłumaczy, jak korzystać z serwisu, by rozwinąć swój biznes. Wskazówki dotyczą zakładania strony, promowania firmy reklamami, napędzania ruchu na stronie, korzystania z możliwości mobilnych i zachęcani ludzi do interakcji.
Nie ma w tym niczego nowego ani odkrywczego, ale poprzez wyjście naprzeciw potrzebom firm Facebook pokazuje, że jest od dłuższego czasu gotowy do tego, do czego Google+ dopiero się przygotowuje.