Facebook przeprasza za drugą awarię w ciągu tygodnia

Druga awaria w ciągu tygodnia była odnotowana w piątek. Facebook przeprasza użytkowników.

fot. XDA

Facebook przeprosił użytkowników za dwugodzinne zakłócenia w swoich usługach w piątek. Firma uważa, że winna była wadliwa zmiana konfiguracji. Awaria dotknęła też inne media społecznościowe - Instagram, Messenger i Workplace również miały przerwę w dostawie usług.

Przepraszamy każdego, kto nie był w stanie uzyskać dostępu do naszych platform w ciągu ostatnich kilku godzin. Naprawiliśmy ten problem i wszystko powinno teraz wrócić do normy.

Podczas ostatniej awarii niektórzy użytkownicy nie byli w stanie załadować swoich profili w Instagramie, inni nie mogli wysyłać wiadomości w aplikacji Facebook Messenger.

Zobacz również:

  • Facebook oskarża obywatela Ukrainy o kradzież danych 178 mln osób
  • Instagram ułatwi twórcom poszukiwanie sponsorów!
  • Najpopularniejsze mikrofony i kamerki internetowe w Polsce

Ludzie szybko przeszli na Twittera, aby podzielić się żartami na temat drugiej awarii serwisów w tym tygodniu. Instagram podziękował użytkownikom za cierpliwość i "za wszystkie memy w tym tygodniu".

W poniedziałek gigant mediów społecznościowych obwinił "wadliwą zmianę konfiguracji" za prawie siedmiogodzinną awarię, która uniemożliwiła 3,5 mld użytkowników dostęp do mediów społecznościowych i usług komunikacyjnych, takich jak WhatsApp, Instagram i Messenger.

Poniedziałkowa awaria była największą, jaką kiedykolwiek odnotowała firma monitorująca sieć Downdetector.

Polecamy: Które banki mają najczęściej awarie w 2021 roku?

Które sieci telekomunikacyjne mają najczęściej awarie w 2021 roku?

Źródło: reuters.com