Gadu-Gadu i Allegro łączą siły w zakresie reklamy internetowej

GG Network oraz Grupa Allegro poinformowały o nawiązaniu współpracy w zakresie reklamy internetowej.

Dzięki współpracy spółek powstanie nowy duży gracz na rynku reklamy internetowej

Dzięki współpracy spółek powstanie nowy duży gracz na rynku reklamy internetowej

Polecamy:

Zobacz też:

Network to producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu, natomiast Grupa Allegro to operator największej platformy e-commerce w Polsce, między innymi właściciel platformy transakcyjnej Allegro.pl.

Spółki postanowiły nawiązać współpracę w zakresie sprzedaży reklam w Internecie oferując reklamodawcom możliwość dotarcia do milionów polskich internautów. Mają przy tym nadzieję, że będą odgrywać wiodącą rolę na rynku reklamy internetowej i oczekują pierwszych korzyści ze współpracy w kategoriach tematycznych motoryzacja i finanse.

Z najnowszego badania Megapanel wynika, że zasięg wspólnej inicjatywy GG i Allegro obejmujący m. in. witryny takie jak Allegro.pl, Bankier.pl, Ceneo.pl, Otomoto.pl, Gadu-Gadu.pl, GG.pl oraz aplikacje komunikatora Gadu-Gadu i radia OpenFM, wynosi 79,1% i ustępuje pola jedynie Grupie Google (91%).

Szefem zintegrowanego zespołu zostanie Jacek Makowski, który m.in. przez wiele lat zarządzał biurem reklamy Grupy Onet.pl.