Gamingowa oferta Kolportera – co dla gracza można kupić w saloniku prasowym?

Polacy chętnie kupują gry, doładowania, kody, a także karty podarunkowe do różnych platform sprzedażowych. Sprawdź, co ciekawego oferuje sieć Kolporter.

Fot. Kolporter

Produkty i gadżety dla graczy sieć Kolporter, największy polski dystrybutor prasy, sprzedaje już od 2015 r. W I kwartale 2022 r. aż kilkadziesiąt tysięcy spośród klientów odwiedzających saloniki kupiło jakiś produkt z oferty gamingowej. Wśród nich są nie tylko różnego rodzaju gry, ale także doładowania, kody i karty. Najczęściej zainteresowani są nimi młodsi klienci.

Gaming to bardzo dynamiczna kategoria, która praktycznie cały czas ewoluuje i stale się rozwija. Od nas, dystrybutorów i sprzedawców, wymaga szczególnej uwagi – musimy na bieżąco analizować zmieniające się trendy, nowości, a przede wszystkim oczekiwania klientów

– podkreślił Dariusz Sandecki, specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera.

Gamingowa oferta Kolportera – co dla gracza można kupić w saloniku prasowym?

Fot. Kolporter

W I kwartale br. najbardziej popularne były karty Paysafecard – w okresie od stycznia do końca marca tego roku karty te, o różnych nominałach, nabyło blisko 48 tys. osób. Korzystają z nich bowiem nie tylko amatorzy gier. Pod względem popularności kartom Paysafecard deptały po piętach także karty Google Play, doładowania do platformy z grami Steam, a także doładowania do konsol Xbox i Playstation.

Zobacz również:

  • Oferta dla graczy! Weekend promocji w RTV euro AGD
  • Dzień Kobiet 2022 - co kupić na ostatnią chwilę? [08.03.2022]

Liczymy na to, że w drugim kwartale br. sprzedaż produktów gamingowych wzrośnie. Analizując od lat rynek widzimy, że liczba sprzedanych gier, kodów, doładowań i kart wykorzystywanych do gier wzrasta przed Dniem Dziecka i tuż po nim. Wielu rodziców starszych dzieci decyduje się na taki prezent, a i młodzi ludzie, którzy z okazji swojego święta dostali pieniądze przeznacza je na zakup produktów gamingowych

– zaznaczył Dariusz Sandecki.

W ofercie sieci Kolporter znajdziemy jednak nie tylko ofertę dla graczy, ale także karty podarunkowe do różnych platform sprzedażowych i e-sklepów, np. drogerii Douglas, salonu z biżuterią YES, firmowego sklepu NIKE, a także sklepów Zalando i TK Max czy platformy sprzedażowej Allegro. Co więcej, w salonikach kupimy też doładowania do serwisów streamingowych z muzyką, np. Spotify, a także z filmami, jak Netflix czy CDA. Dariusz Sandecki zdradził, że ich popularność wzrosła w okresie pandemii, kiedy klienci chętniej zaczęli korzystać z różnych aplikacji i platform służących do e-handlu ora sklepów internetowych.

Sprawdź też: Pierwszy w Polsce ekologiczny paczkomat – wiemy, gdzie stanie