Garmin prezentuje nowe smartwatche

Nowe modele do najtańszych nie należą, ale posiadają zaawansowane funkcje fitness.

Garmin przygotował niespodziankę dla wszystkich konsumentów, którzy nie mogą doczekać się grudniowej premiery "Rise of Skywalker". Nowa seria smartwatchy Legacy Saga Series pokazuje, że firma kładzie nacisk na własne oprogramowanie oraz wysokiej jakości funkcje fitness. Dzięki tym atrybutom nowe zegarki mają konkurować z Apple Watch Series 5.

Pokazano dwa modele - mniejszy 40 mm Ray oraz większy 45 mm czarny Darth Vader. Projekt obu zegarków jest bardzo prosty, elegancki i stonowany. Oba zegarki wyceniono na 349 funtów (około 1700 zł). Taka wycena daje jasno do zrozumienia, że zegarki Garmin'a są bezpośrednimi konkurentami Apple Watch.

Wprowadzenie na rynek limitowanych zegarków jest nieco niespodziewanym ruchem. Garmin od lat skupia się na produkcji specjalistycznych zegarków z zaawansowanymi funkcjami fitness. Nowe modele są próbą sprzedaży urządzeń znacznie szerszemu gronu odbiorców. Nie bez powodu nowe zegarki posiadają logo Star Wars. Seria ta ma na świecie miliony wiernych fanów.

Smartwatche od Garmina zaoferują standardowe oprogramowanie z synchronizacją ze smartfonami oraz ekskluzywne dodatki Star Wars'ów.

Oba zegarki posiadają na pokładzie GPS, monitor tętna, śledzenie snu, odtwarzanie muzyki oraz wsparcie dla płatności w systemie Garmin Pay. Urządzenia są kompatybilne ze smartfonami z Androidem oraz iOS.

Garmin postanowił również zmodyfikować nieco aplikację do śledzenia aktywności użytkownika, która również posiada motyw Star Wars'ów.