Greedfall - poznaliśmy długość gry, produkcja studia Spiders może wypełnić lukę po grach Bioware
-
- 14.08.2019, godz. 13:31
Greedfall to jedna z najciekawiej zapowiadających się gier RPG drugiej połowy 2019 roku. Twórcy wydają się być pewni swego i uważają, że ich produkcja może wypełnić niszę po najlepszych produkcjach Bioware.
Jehanne Rousseau - CEO studia Spiders, w rozmowie z dziennikarzami Escapist Magazine zdradziła kilka ciekawych szczegółów na temat GreedFall. Przede wszystkim poznaliśmy orientacyjną długość gry. Zdaniem Rousseau przejście tylko i wyłącznie głównego wątku powinno nam zająć około 30 godzin, jeśli jednak zdecydujemy się na eksplorację świata i wykonywanie zadań pobocznych, to czas potrzebny do ukończeniu produkcji może się wydłużyć do 40 - 45 godzin.
Twórcy chcą, aby naszą historię definiowały nasze wybory, dlatego też przygotowano cztery główne zakończenia, które mają się od siebie diametralnie różnić.
Zobacz również:
Pani Rousseau dodała również, że jej zespół wciąż zakochany jest w klasycznych grach RPG, w których główną rolę odgrywa historia i jej bohaterowie. Ambicją studia jest zastąpić lukę w branży, jaka utworzyła się ostatnio po odejściu Bioware od tworzenia właśnie takich gier.
Warto tu dodać, że Bioware nie ma w ostatnich latach najlepszej prasy. Wydana w 2017 roku gra Mass Effect: Andromeda, zamiast wielkim powrotem serii okazała się jej przysłowiowym "gwoździem do trumny". Nie wiele lepiej studio poradziło sobie ze swoją pierwszą w pełni sieciową produkcją - Anthem. Za ostatnią udaną grę Bioware można zatem uznać trzecią część serii Dragon Age, która zadebiutowała w 2014 roku.
Czy Greedfall faktycznie nawiąże do najlepszych dzieł kanadyjskiego studia? O tym przekonamy się już 10 września na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
źródła: escapistmagazine.com