Grono.net - polski serwis społecznościowy znów się odradza

Nowi właściciele pierwszej "społecznościówki" w Polsce nie dają za wygraną. Po wyborze zarządu, zapowiadane są nowe funkcjonalności i layout, w którego budowie wezmą udział użytkownicy.

Grono.net - jeden z najstarszych polskich serwisów społecznościowych.

Polecamy:

Zobacz też:

Grono.net zostało w maju oficjalnie przejęte przez fundusz inwestycyjny Xevin Investments i szczecińską firmę Red Sky. Nowi właściele powołali zarząd serwisu, w składu którego weszli Marek Rusiecki (prezes Grono.net) i Arkadiusz Seńko (wiceprezes).

Pierwsza zapowiedź tego duetu to wielka przebudowa serwisu. Na pierwszy ogień pójdzie m.in. wygląd. Jakiś czas temu, Grono.net zaczęło przypominać Facebooka, co nie spodobało się użytkownikom. Pojawiały się komentarze, że skoro ma to być klon Facebooka, lepiej po prostu przenieść się do większego serwisu. Layout uległ potem częściowej zmianie, a teraz twórcy rozpoczynają pracę nad zupełnie nowym projektem graficznym - stworzonym w pełnej współpracy z użytkownikami.

Zobacz również:

  • Zuckerberg odpowiada na oskarżenia wobec Facebooka
  • Nastolatki porzuciły Facebooka

Ponoć to dopiero początek zmian, a jeszcze w wakacje czeka nas wdrożenie kilku nowych funkcjonalności.

Czy ma to jeszcze sens? Grono.net wciąż zajmuje 13 pozycję w rakingu serwisów społecznościowych w Polsce (źródło: Megapanel) i miesięcznie odwiedzane jest przez 1,95 mln użytkowników. I choć trudno znaleźć powód, aby użytkownicy masowo zaczęli wracać do serwisu, z sentymentu nie przekreślamy tej próby.