Gry jeszcze bardziej podrasowane dzięki DLSS 2.3. A jakie konkretnie?

Producent oficjalnie ogłosił DLSS 2.3. Z nowych rozwiązań może korzystać już szesnaście tytułów. Jakość zabawy podniesie się zauważalnie.

Foto: Deathloop

DLSS czyli Deep Learning Super Sampling to technologia, która zwiększa renderowanie cząsteczek, a co za tym idzie - poprawia aspekty wizualne gier i animacji. Jej najnowsza wersja nosi numer 2.3. Jak do tej pory zastosowano ją w 130 grach i aplikacjach, zaś najnowsza została jak na razie udostępniona dla szesnastu produkcji. Są to:

  • Baldur's Gate 3
  • Bright Memory: Infinite
  • Crysis 2 Remastered
  • Crysis 3 Remastered
  • Cyberpunk 2077
  • Deathloop
  • DOOM Eternal
  • Grand Theft Auto III - Definitive Edition
  • Grand Theft Auto: San Andreas - Definitive Edition
  • Grand Theft Auto: Vice City - Definitive Edition
  • Jurassic World Evolution 2
  • Marvel's Guardians of the Galaxy
  • Rise of the Tomb Raider
  • Shadow of the Tomb Raider
  • Sword & Fairy 7

Warto zauważyć, że nowe funkcje i technologie zostały wprowadzone na bazie doświadczeń producenta zdobytych podczas projektowania superkomputerów. "Zieloni" deklarują, że ich sztuczna inteligencja bez przerwy się uczy, a w nowej edycji DLSS poprawione zostały m.in. wektory ruchu, co wpływa nie tylko na przemierzanie przez poszczególne elementy ekranu, ale również stabilność całości oraz eliminację tzw. ghostingu. Nvidia zapowiada również, że Farming Simulator 22 będzie pierwszą grą, które w momencie premiery zyska wsparcie dla DLSS 2.3.

Źródło: Guru3D

Zobacz również:

  • XeSS - odpowiedź Intela na DLSS i FSR
  • RTX 3070 Ti - gdzie kupisz w Polsce? I za ile? [aktualizacja 29.11.2021]
  • Black Friday w PlayStation - pojawiły się pierwsze przecieki