Half-Life: Opposing Force


Teraz przygotuj karabin i otwórz drzwi (22). Będzie gorąco, albowiem po drugiej stronie czekają na ciebie cztery pit drony. Na szczęście są niezbyt odporne na trafienia z karabinu i granatów. Kiedy już się ich pozbędziesz, pozbieraj walające się dookoła przedmioty, wśród których są nawet czujniki ruchu i wyrzutnia rakiet. Potem pójdź do (23) gdzie czeka cię spotkanie z kolejnymi dwoma pit dronami. Na mapie 18 zobaczysz pozostałości po szybie windy. Przeskocz z miejsca gdzie znajduje się wejście do windy, na drugą stronę. Może ci się to nie udać za pierwszym razem, więc na wszelki wypadek zapisz sobie grę.

Half-Life: Opposing Force
Teraz musisz wspiąć się po kablu od windy, ale nie będziesz mógł tego dokonać dopóki nie wyłączysz zasilania. Aby to zrobić zejdź po drabinie do miejsca oznaczonego na mapie (25). Użyj znajdującej się wewnątrz zniszczonej windy rusztowania, aby wspiąć się na samochód. Stąd przeskocz do (26) i przejdź do (27).

Podłogę którą widzisz przed sobą, będziesz musiał pokonać bez dotknięcia leżącego na niej kabla. Najlepszym wyjściem jest przeskoczenie nad nią. Później przeskocz przez skrzynie (28) i udaj się do (29). Rozwal stojące tam pudła, gdyż jest w nich amunicja do .357. Przestaw znajdujący się tu przełącznik, tak aby wyłączyć prąd, i wróć do szybu windy (25), skacząc po pudłach (30). Teraz z powrotem na górę po drabinach przejdź do (31). Wskocz na linę i zacznij się po niej wspinać. Rozbujaj ją w stronę resztek windy (32) i wskocz na nie. Wewnątrz niej znajdziesz dwa pakiety energetyczne. Teraz możesz udać się korytarzem do (33). Za pomocą znajdujących się tam skrzyń wskocz do szybu, który doprowadzi cię na mapę 19. Podczas podróży szybem, zawali się on, a ty spadniesz do zalanego pokoju, w którym znajduje się jeden Spitter, martwy żołnierz marines, i amunicja. Przejdź do (34), i wskocz do korytarza. (Jeśli potrzebujesz energii możesz uzupełnić ją w zawalonym kanale wentylacyjnym - tej jego części, która jeszcze nie spadła)

Half-Life: Opposing Force
Przejdź do (35), gdzie możesz przeskoczyć przez znajdującą się tam barykadę. Z początku może wydać ci się to niemożliwe, ale jeśli będziesz wytrwały, to uda ci się ta sztuczka. (Ruchoma skrzynia znajdująca się za drzwiami (37) z pewnością ułatwi ci zadanie.) Gdy już ci się to uda, dojdź do pokoju (36) i wrzuć do niego granat. Spowoduje to wielki wybuch, który zniszczy dwie ściany. (Jeśli akurat nie masz granatów, znajdziesz je w odległej części barykady). Przepchnij ruchome skrzynie przez pokój (36), do miejsca (38). Wskocz do szybu i rozwal znajdujące się w środku face huggers.

Na drugim końcu szybu, znajduje się korytarz. Za rogiem (39), znajduje się dziura, w którą musisz wskoczyć. Weź pakiety energetyczne, i przestaw znajdujący się w (40) przełącznik. Wskocz na kabel, i wspinaj się po nim, aż dojdziesz na wyższe piętro, gdzie musisz dostać się do radia (41). Skorzystaj z niego, a otworzy ci się wyjście. (Jeśli trochę się tu pokręcisz znajdziesz amunicję i apteczkę).

Dołącz do dwóch żołnierzy marines w (42). Rozkaż im obydwu, by poszli z tobą do (43), gdzie inżynier wytnie w drzwiach windy dziurę. Wsiądź z twoją nową ochroną do windy, i pojedźcie do góry.

Rozdział 4: Friendly Fire

Na początku upewnij się czy żołnierze marines w dalszym ciągu idą za tobą. Potem przygotuj broń, i wyjdź z windy już na mapie 20. Cztery alien slave'y natychmiast przeteleportują się nieopodal ciebie. Dzięki pomocy żołnierzy, powinieneś przeżyć to spotkanie bez odniesienia większych ran. Kiedy pozbędziecie się przeciwników, inżynier przebije się przez niższe drzwi (1). Za nimi, w punkcie oznaczonym (2) znajduje się szafa, w której leży pakiet energetyczny i amunicja.

Half-Life: Opposing Force
Wróć do głównego pomieszczenia, i idź po schodach w stronę (3), gdzie alien slave rozwali drzwi. Zabij go, i przejdź dalej. W najbliższym ci pokoju (4), znajduje się jeszcze dwóch alien slave, gotowych w każdej chwili wyskoczyć na ciebie. Rozwal ich i zapisz grę. Upewnij się że żołnierze marines nadal są z tobą, a następnie przejdź przez drzwi, w stronę (5). Czeka cię teraz bardzo trudne starcie, chyba z resztą najtrudniejsze jak do tej pory. Będziesz musiał zmierzyć się z trzema alien slave'ami i jednym alien gruntem. Granaty i karabin maszynowy, z pewnością są najlepszym wyjściem z tej sytuacji.

W punkcie (6), znajduje się kolejnych trzech alien slave'ów. Kiedy już się ich pozbędziesz i udasz się w głąb tego pomieszczenia, kolejny obcy rozwali ścianę w miejscu oznaczonym jako (7). Nie biegnij za nim zbyt pochopnie, gdyż w korytarzu którym ucieka siedzi jeszcze dwóch alien slave'ów. Rozwal ich wszystkich, i przejdź do punktu (8).

Znajdziesz się teraz na mapie 21. Pożegnaj się z obstawą wojska, i przejdź przez dziurę w ścianie. Wespnij się po rurach, i wdrap się po kanale wentylacyjnym do punktu (9). Znajduje się tam pakiet energetyczny, ale uważaj, gdyż pilnuje go działko.


Nie przegap

Zapisz się na newsletter i nie przegap najnowszych artykułów, testów, porad i rankingów: