Half-Life: Opposing Force
-
- morrwing,
- 21.02.2000

Kiedy dojdziesz do (13) znajdziesz się naprzeciwko alien grunta. Ten dureń stoi tuż obok skrzyń z materiałami wybuchowymi. Wykorzystaj jego nieuwagę. Po chwili pojawi się kolejny alien grunt, do którego najlepiej jest strzelać z .45 (po czterech trafieniach gość powinien już nie żyć). W tym miejscu zapisz grę.
Podejdź do liny (14), na którą musisz wskoczyć, a potem rozbujać ją tak, abyś mógł przeskoczyć na linę (15). Jak tylko znajdziesz się na niej, zeskocz do punktu (16). Jest to bardzo trudne, więc nie martw się gdy przyjdzie ci spędzić nad tym trochę czasu. Zabierz znajdującą się tu amunicję, po czym udaj się do małej windy i schodów (17). W tym pokoju zabierz amunicję, energię i apteczkę. Skorzystaj również ze znajdującego się tu radia. Dowiesz się, że agenci Black Ops atakują żołnierzy marines. Gdy pójdziesz dalej, uważaj na trzy psy czające się na rampie (mogą również same złożyć ci wizytę, jeśli nie będziesz się spieszył z przejściem obok nich). Wejdź na rampę, rozwal psy, i wyjdź z tego pomieszczenia.


Tutaj musisz przestawić przełącznik (26) aby otworzyć drogę dla wózka. Przeszkadzać ci w tym będzie szóstka żeńskich reprezentantek Black Opów. Uważaj na nie, gdyż są bardzo niebezpieczne i żywotne. Jeśli w tym starciu wykorzystasz żołnierzy marines, możesz spodziewać się strat. Kiedy już poradzisz sobie ze strażniczkami, i przestawisz przełącznik, udaj się do tunelu (27).
Pokój (28) jest dobrym miejscem, by uporządkować swój oddział, oraz uzupełnić amunicję i życie. Stąd musisz udać się do punktu (29), gdzie czekają na ciebie jeszcze cztery wrogie agentki Black Opów. Gdy je rozwalisz i dotrzesz do wózka (30) - celu twojej podróży, zauważą cię jeszcze inne strażniczki znajdujące się na łodzi. Walcząc z przeciwnikami, przejdź do (31), wejdź po schodach do (32), i przełącz znajdujący się tam przełącznik, aby podnieść drugą zaporę. Wróć do (30) wsiądź do wózka i uruchom go. Przejedź obok punktu (33), strzel w przełącznik, i zmień kierunek.

CDN...