Hej Google w samochodzie! Limitowane modele Fiat 500 Google Edition

Fiat nawiązał współpracę z Googlem. Jej dzieckiem są nowe, limitowane wersje Fiata 500. Co ważne nowe modele pojawią się w sprzedaży tylko 10 krajach, a Polska znalazła się na liście.

Google i Fiat pochwaliły się najnowszą współpracą. Obie marki opracowały wspólnie nowe wersje kultowych Fiatów z rodziny 500. Na rynku pojawi się Fiat 500, Fiat 500L oraz Fiat 500X w wersji Hey Google.

Fiat 500 Hey Google

Fiat 500 Hey Google

Czym charakteryzują się limitowane modele Fiata 500?

Z zewnątrz nowa wersja wyróżnia się logotypami Hey Google nad kierunkami bocznymi oraz naklejkami na słupku B.

Detale wersji Hey Google

Detale wersji Hey Google

Po raz pierwszy w historii logo Google znajdzie się na zewnątrz pojazdu. Dotychczasowe kolaboracje polegały na integracji usług Google z systemami inforozrywki pojazdów.

Logo Google na karoserii

Logo Google na karoserii

W środku znajdziemy zupełnie nowy wzór foteli z wszywką Hey Google oraz dekorami w kolorach, które znajdują się w logo wyszukiwarkowego giganta.

Wzór foteli

Wzór foteli

Fiaty 500 w wersji Hey Google sprzedawane są tylko z najwyższym dostępnym systemem inforozrywki. Posiada on 7 calowy ekran zintegrowany z usługami Mopar Connect. Oczywiście pojawiło się wsparcie dla Asystenta Google oraz Androida Auto.

System inforozrywki

System inforozrywki

Samochody zostały również zintegrowane z Google Home oraz Google Nest Hub. Usługi Mopar dostępne będą wprost z aplikacji Google.

W chwili obecnej nie znamy jeszcze cen Fiatów 500 w limitowanej edycji, ale pewne jest, że trafią do sprzedaży w naszym kraju.

Czy wiesz, że hybrydowego Fiata 500 kupisz za mniej niż 50 tysięcy złotych? Sprawdź nasz przegląd tanich hybryd.

Źródło: google.com