Huawei P8 z gwarancją door-to-door w Polsce
-
- 05.10.2015, godz. 20:20
Smartfony Huawei P8 i P8 Lite objęte zostały w Polsce gwarancją w systemie door-to-door. Wkrótce rozszerzona ona zostanie na kolejne modele chińskiej firmy.
Firma Huawei poinformowała, że oferowaną w Polsce usługę gwarancyjną rozszerza o model door-to-door.
"W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres."
Zobacz również:
- Vivo X90 Pro nie ma żadnej konkurencji wśród telefonów. Musiałem podnieść poprzeczkę, więc zmierzy się z aparatem
- Samsung S20 Plus to bomba z opóźnionym zapłonem? Uważaj na swój ekran!
Usługa początkowo obejmująca jedynie smartfony Huawei P8 i P8 lite szybko zostanie rozszerzona na inne modele.
Jak widać, firma Huawei walczy o polskiego klienta nie tylko wysokim stosunkiem jakości do ceny, ale również atrakcyjną usługą gwarancyjną. Warto bowiem przypomnieć, że w przypadku wspomnianego modelu Huawei P8 możemy liczyć na 36 miesięcy gwarancji (tzw. gwarancja Premium) oraz, w okresie pierwszych trzech miesięcy użytkowania, na darmową "drobną naprawę usterki mechanicznej" (chodzi tutaj np. o uszkodzenie wyświetlacza).
Mam nadzieję, że gwarancja to kolejny element, pod względem którego producenci smartfonów będą ostro ze sobą konkurowali w walce o polskiego konsumenta.