ILIFE Polska – serwis dla wszystkich

Już teraz wszyscy użytkownicy urządzeń ILIFE mogą korzystać z usługi serwisowej realizowanej na terenie kraju. Jest to dobra informacja szczególnie dla tych, którzy zdecydowali się zakupić robota sprzątającego prosto z Chin, bez polskiego wsparcia gwarancyjnego.

Oficjalny przedstawiciel producenta robotów sprzątających ILIFE, szczecińska firma Polor Sp. z o.o., poinformowała o wprowadzeniu nowej usługi serwisowej: „ILIFE - SERWIS DLA WSZYSTKICH ”. Jest ona skierowana posiadaczy robotów odkurzających maki ILIFE, zakupionych przed otwarciem oficjalnego przedstawicielstwa w Polsce (tj. wrzesień 2018) i dotyczy urządzeń nie objętych gwarancją polskiego dystrybutora oraz robotów pogwarancyjnych. Rozwiązanie jest ukłonem marki w stronę użytkowników, którzy sięgnęli po roboty ILIFE na bazie powszechnych rekomendacji, nie przywiązując uwagi do kwestii gwarancji realizowanej za granicą - generującej dodatkowe koszty wysyłki i zwiększającej czas oczekiwania na naprawę. Dotyczy to przede wszystkim urządzeń zakupionych w chińskich sklepach i serwisach aukcyjnych.

Polski przedstawiciel ILIFE zapewnia w tym wypadku bezpłatną diagnostykę i ocenę czy usterka wymaga ingerencji serwisanta, czy też może być wykonana samodzielnie przez użytkownika, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z wysyłką. Wszelkie naprawy są wykonywane przez autoryzowany serwis z wykorzystaniem oryginalnych części, a przeprowadzone prace są objęte 3-miesięczną gwarancją. Przewidywany koszt usługi to 49 zł, jednakże nie obejmuje on wysyłki zwrotnej (15 zł) i cen części. Użytkownicy robotów ILIFE rejestrując się w usłudze „ILIFE - SERWIS DLA WSZYSTKICH” otrzymują dodatkowo rabat na zakup oryginalnych akcesoriów i części eksploatacyjnych.

Usługa „ILIFE - SERWIS DLA WSZYSTKICH” dotyczy modeli robotów odkurzających: ILIFE A4s, V5s Pro, A7, V7s Plus, V8s, A8. Program wspierany jest przez producenta ILIFE INNOVATION LTD, dlatego też koszty części i naprawy są preferencyjne. Aby skorzystać z serwisu ILIFE-POLSKA wystarczy skorzystać z formularza dostępnego na stronie internetowej.

Firma nie obawia się dużego napływu uszkodzonych robotów. Analizowany odsetek awarii w dotychczas wyprodukowanych robotach nie przekracza 1-2%.

Występujące problemy z urządzeniami, to często usterki wynikające z braku bieżącej konserwacji, o której zapominamy w przypadku robotów, a którą użytkownik powinien regularnie przeprowadzać sam. Nierzadko to problem z zapchanym filtrem powietrza, zaplątane włosy w kołach napędowych, czy szczotkach, pogarszają pracę urządzeń, nie wymagające interwencji serwisu.

Nasz serwis przed przysłaniem urządzenia, dokona analizy zgłoszenia i na podstawie opisu przekaże wskazówki dotyczące możliwych przyczyn niedomagania. Jeżeli rozwiążemy problem "korespondencyjnie lub telefonicznie" zainteresowany nie poniesie żadnych kosztów. - podkreśla szef projektu Mariusz Kulesza.