Infamous 2 - wrażenia z GDC

- Najbardziej standardową misją było "Save The Cathedral". Jest to poziom z rozgrywką na czas, który wymaga od głównego bohatera poprowadzenia ataku na twierdzę przeciwnika. Głównym celem jest rozbrojenie bomby, a poziom wypełniony jest przeciwnikami.

- Zademonstrowano ograniczenia, które edytor może wprowadzić do rozgrywki. Wyzwanie na tej planszy polegało na obronie punktu przed narastającą falą przeciwników. Opuszczenie posterunku od razu kończy misję (przegrana) co znaczy, że musimy grać wykorzystując ustanowione wcześniej reguły. Zamiast ruszyć na przeciwnika od razu, musi stać w miejscu i na niego czekać.

- Sucker Punch planuje segregowanie map stworzonych przez użytkowników w kategorie. Poziomy będą również posiadały system oceny przez graczy. Każdy level będzie mógł być modyfikowany przez innych użytkowników (oznaczenie PSN ID ułatwi rozpoznanie oryginalnego twórcy). Najpopularniejsze poziomy wyświetlać się będą na szczycie danej kategorii.

Infamous 2

Infamous 2

Punkt w cyklu deweloperskim: Generalnie wszystko chodziło całkiem płynnie, jednak dało się czasem zauważyć błędne zachowania przeciwników czy też losowe obiekty znajdujące się nie tam gdzie powinny. Generowany przez użytkowników kontent będzie dostępny razem z premierą gry 7 czerwca. Beta ma zacząć się w kwietniu. Jeżeli ktokolwiek jest nią zainteresowany (miejsca mają być ograniczone) to można się do niej zapisać na stronie internetowej Sucker Punch.

Naszym zdaniem: Jesteśmy naprawdę zaskoczeni tym, że Sucker Punch był w stanie zmieścić się w zapowiedzianym czasie. Niektóre poziomy stworzone przez użytkowników wyglądały tak, że spokojnie mogłyby znaleźć się w normalnej grze. Inne z kolei były króciutkie, jednak jednocześnie korzystające z pełnych możliwości edytora. Będzie to tytuł zbliżony do Little Big Planet i jasnym jest, że tego typu rozgrywka zapewni nam mnóstwo rozgrywki.

Autor: McKinley Noble

Tłumaczenie: Maciej Merkułowski