Kindle z reklamami hitem sprzedażowym Amazonu
-
- IDG News Service,
-
- 16.05.2011, godz. 19:12
Sklep Amazon poinformował, że Kindle w wersji wyświetlającej reklamy, okazał się prawdziwym bestsellerem - e-czytnik amerykańskiego sklepu internetowego jest obecnie najlepiej sprzedającym się elektronicznym gadżetem.

Kindle z reklamami
Niska cena Kindle najlepszą bronią na iPada
Niska cena Kindle może być najlepszą bronią na walkę z bardzo drogim tabletem iPad - wersja Wi-Fi kosztuje aż 499 USD. Dzięki reklamom Amazon może sprzedawać urządzenie dużo taniej. Tymczasem Amazon Kindle (wersja Wi-Fi), wyświetlający reklamy na stronie głównej oraz na wygaszaczu ekranu kosztuje jedynie 114 USD czyli o 25 USD taniej niż Kindle bez reklam (139 USD).
Zobacz również:
- Jaki czytnik e-book wybrać? Wybrałam kilka najciekawszych modeli, które warto kupić
- Polowanie na LEGO czas zacząć! Amazon przecenia zestawy kultowych klocków
Kindle z reklamami za darmo?
Jednak Amazon mógłby jeszcze obniżyć cenę, gdyż 25 USD mniej za reklamy (to ok. 70 zł), to jednak wciąż mało opłacalny biznes. Amazon mógłby jeszcze bardziej obniżyć cenę wersji reklamowej Kindle’a, bo obecnie bardziej chyba wciąż opłaca się zakup Kindle bez reklam. Różnica 70 zl nie jest specjalnie znacząca, a pozwala pozbyć się reklam.
Dobrym pomysłem byłby Kindle za darmo, finansowany jedynie z reklam. Ale czy Amazon pójdzie tym tropem? Czas pokaże.
Źródło: PC World
- Projektor czy telewizor - który lepiej sprawdzi się w naszym domu?
- Projektory kinowe 2011 - który najlepszy do twojego domu?
- Projektory biurowe - który najlepszy do pracy?
- Projektor w mocno oświetlonych pomieszczeniach? Japończycy znaleźli sposób
- Mapping 3D w Warszawie czyli malowanie projektorami po budynkach
- Top 5 Mapping 3D - najlepsze projekcje 3D na budynkach