Kontrowersyjnych reklam Sony ciąg dalszy

Firma Sony, a właściwie agencja reklamowa zajmująca się promowaniem jej produktów - TBWA - już kilkakrotnie szokowała swoimi nietypowymi reklamami. Najnowsza z nich kontynuuje podjętą strategię marketingową.

Kontrowersyjnych reklam Sony ciąg dalszy
Wśród poprzednich reklam, które wywołały szum w mediach znajdują się m.in. plakat wydany w dziesiątą rocznicę PlayStation godzący w uczucia religijne (stanowisko władz Kościoła), billboard rzekomo namawiający do samobójstwa na stacji w Manchesterze oraz graffiti, które pojawiły się na murach wielu miast Stanów Zjednoczonych.

Tym razem chodzi o akcję mającą na celu promocję nowego, białego modelu PS Portable. Obrazy zamieszczone na ulicach Amsterdamu i holenderskiej stronie internetowej konsoli przenośnej można zidentyfikować jako szerzące treści na tle rasistowskim. Dlaczego? Przedstawiają walkę dwóch kobiet o odmiennym kolorze skóry symbolizującym dwie barwy nowego PSP.

Kontrowersyjnych reklam Sony ciąg dalszy
Czy reklama znajdzie swoje miejsce na salach sądowych? Nie wiadomo. Jak na razie trzeba przyznać jedno - bardzo dobrze spełnia swoją rolę powodując, że pisze o niej większość serwisów związanych z rozrywką elektroniczną.