Lifehacking – wirtualne biuro

Jak sprawić, by w oczach klientów nasza firma zyskała na prestiżu i wiarygodności? Jedną z możliwości jest wirtualne biuro i powiązany z nim pakiet usług telekomunikacyjnych. Własna infolinia w Singapurze? Żaden problem. Uruchomimy ją w zaledwie kilka minut!

Wirtualne biuro

Lifehacking – wirtualne biuro

Masz pomysł na firmę? Jej założenie jest dzisiaj naprawdę proste – dotyczy to nie tylko kwestii związanych z urzędami i różnymi dokumentami, ale również sprawy tak istotnej, jak siedziba nowego biznesu i zapewnienie mu odpowiedniego zaplecza.

Wartym rozważenia rozwiązaniem jest w tym przypadku wirtualne biuro. Dotyczy to nie tylko prestiżowego adresu dla naszej firmy czy możliwości obsługi korespondencji, ale również nowoczesnych usług telekomunikacyjnych.

Aby z nich korzystać nie musimy wydawać pieniędzy na budowę infrastruktury i zakup sprzętu. Najnowocześniejsze rozwiązania są w naszym zasięgu natychmiast i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W ciągu kilku minut możemy nie tylko uruchomić firmowe numery telefoniczne, ale także skorzystać z usług wirtualnej centrali czy udostępnić klientom bezpłatną infolinię. Jak to możliwe?

Numer telefoniczny w dowolnym miejscu na świecie

Lifehacking – wirtualne biuro

Odpowiedzią na to pytanie jest oferta firmy Zadarma.com. Znajdziemy w niej tanie wirtualne numery w 80 krajach świata, działające w chmurze centrale telefoniczne czy bezpłatne dla klientów infolinie z numerem zaczynającym się od 800.

W praktyce oznacza to, że dzięki nowoczesnym usługom telekomunikacyjnym już od samego początku możemy prowadzić tanie rozmowy biznesowe – jak wynika z wyliczeń Zadarma.com, oszczędności mogą sięgać nawet 90 proc.!

Możemy również błyskawicznie rozwijać swój biznes, korzystając z usług telefonicznych na całym świecie. Numer w Berlinie czy Madrycie? Żaden problem. Jeśli tylko zechcemy, w 5 minut możemy uruchomić w Tokio własną infolinię z rozbudowany menu albo uzyskać firmowy numer w Boliwii. Międzynarodowy rozwój naszej firmy ogranicza tylko nasza wyobraźnia!

Własna centrala telefoniczna w 5 minut!

Lifehacking – wirtualne biuro

Zadarma.com to świetny przykład tego, jak rozwój technologii i nowoczesne rozwiązania dla biznesu skracają odległości i sprawiają, że fizyczna lokalizacja naszej firmy ma coraz mniejsze znaczenie. Dlaczego?

Pracując w dowolnym zakątku świata możemy uzyskać firmowy numer, wskazujący na lokalizację biura w wybranym przez nas miejscu. Może to być nie tylko jedno z największych polskich miast, ale np. numer w Paryżu, Rzymie czy Moskwie, stanowiący ogromne ułatwienie dla firm, prowadzących działalność międzynarodową.

Same możliwości to jednak nie wszystko – ważne są również ceny takich usług. A te są niezwykle przystępne. Z numeru we Wrocławiu czy Gdańsku skorzystamy, płacąc miesięcznie zaledwie 2 euro opłaty abonamentowej! Równie atrakcyjne ceny dotyczą numerów zagranicznych. Lokalny numer, wskazujący na lokalizację w czeskiej Pradze to wydatek zaledwie 1,6 euro. Numer w Tokio? Tylko 4 euro. A może Sydney? Tam będzie taniej – zaledwie 2 euro miesięcznie.

Bezpłatna infolinia: bądź w kontakcie z klientami!

Lifehacking – wirtualne biuro

Bez ponoszenia dużych kosztów możemy skorzystać nie tylko z wirtualnego numeru, ale także z działającej w chmurze centrali telefonicznej. Oznacza to, że możemy zaoferować naszym klientom np. interaktywne menu, pozwalające na wybranie tematu rozmowy lub języka, w jakim ma być prowadzona czy przekierowanie połączeń, a sami skorzystamy z funkcji automatycznej sekretarki, zapisu połączeń czy integracji z systemami CRM.

Możemy również uruchomić firmową infolinię, która – dzięki numerowi zaczynającemu się od 800 – będzie dla klientów bezpłatna. Co więcej, już teraz mamy możliwość uruchomienia takiej usługi w jednym z 35 krajów świata. Dotyczy to także krajów tak odległych, jak Argentyna, Boliwia, Singapur czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Ceny są zachęcające: za jedyne 7 euro miesięcznie możemy uruchomić infolinię w Hongkongu, a oferując taką usługę klientom w Panamie zapłacimy abonament w wysokości 8 euro. Równie atrakcyjnie prezentują się ceny usługi w krajach europejskich.

Warto podkreślić, ze wszystkie te usługi oferowane są zdalnie – w ciągu kilku minut możemy uruchomić nie tylko firmową centralę telefoniczną, ale również lokalny numer na Antypodach czy infolinię w Ameryce Południowej.

Widget na stronie, czyli jak zachęcić klientów do kontaktu?

Lifehacking – wirtualne biuro

Dodatkową, interesującą usługą Zadarma.com jest również widget na stronę WWW. Ten bezpłatny dodatek pozwala zachęcić odwiedzających firmową witrynę klientów do kontaktu z nami. Możemy zdefiniować warunki, po których to następuje i sprawić, że np. po wykryciu, że nasz potencjalny klient przez chwilę nie podejmuje na naszej stronie żadnej aktywności, zachęcić go do kontaktu z nami.

Jest to tym łatwiejsze, że klient nie musi nigdzie dzwonić – wystarczy, że korzystając z widgetu zostawi swój numer telefonu, a usługa poinformuje nas o wyrażonej w ten sposób prośbie o kontakt.

Wszystkie te usługi dostępne są niemal natychmiast. Tego samego dnia możemy zarejestrować firmę i rozpocząć międzynarodową ekspansję, oferując możliwość kontaktu klientom z całego świata. To wszystko zdalnie, szybko i – co równie ważne – tanio. Gdy z kilka euro możemy korzystać z globalnych usług telekomunikacyjnych, nie musimy przejmować się odległościami. Po co się ograniczać, kiedy cały świat znajduje się w zasięgu naszych telefonów?

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Zadarma.com.