Masz konto Inteligo? Uważaj, znikają z niego pieniądze!
-
- 11.09.2013, godz. 20:26
Część użytkowników kont Inteligo otrzymało na swój telefon potwierdzenie o uszczupleniu ich zasobów po przeprowadzonej transakcji. Szkopuł w tym, że żadnej transakcji nie przeprowadzali...
Wielu użytkowników prowadzonych przez PKO BP kont Inteligo czekała wczoraj niemiła niespodzianka związana z zaplanowanymi przez bank pracami modernizacyjnymi. Okazało się bowiem niestety, że po ich planowym zakończeniu (9 września, godzina 7:00) wciąż nie mogli korzystać ze swojego konta.
Wściekłość użytkowników wzbudzał też fakt, że wspomniane prace rozpoczęły się już 6 września i to podobno wcześniej niż zapowiadano:
"Miało być od 13:30, jest 11:30 i już nie działa!! Przegięliście. Jak tylko zacznie znów działać to zamykam konto!" - pisze jeden z nich na facebookowej stronie Moje Inteligo.
Zobacz również:
Ciekawiej dopiero miało się jednak zrobić...
Po tych nieprzyjemnych przygodach niektóre osoby spotkała jednak kolejna, chyba jeszcze bardziej denerwująca niespodzianka. Okazało się bowiem, że z ich kont zaczęły znikać pieniądze:
"Jak to jest możliwe że Bank okrada swoich klientów, nikt nawet nie pofatygował się zadzwonić do mnie i poinformować o tym że z mojego konta przez tzw "awarie systemu będą znikać pieniądze" . Nie dostałam żadnej informacji mailowej ani telefonicznej z ww problemem. Z mojego konta zniknęło w sumie ponad 200 zł, tzw transakcje kartą ..To jest po prostu niedopuszczalne!!! Czy Państwo zdajecie sobie sprawę z konsekwencji jakie będziecie ponosić? W trybie natychmiastowym proszę o zwrot pieniędzy, w innym wypadku spotkamy się na drodze sądowej!!"
Kilkadziesiąt minut temu bank zamieścił na Facebooku wpis mający uspokoić wszystkich, którzy doświadczyli podobnego problemu:
Moje Inteligo