Masz problem ze Spotify? Nie jesteś sam - sprawdź, co zrobić

Jeden z największych serwisów strumieniowych oficjalnie potwierdził, że boryka się z awarią. Przedświąteczny tydzień jest pechowy dla największych firm technologicznych.

Ostatni tydzień przed świętami na długo zapadnie w pamięci firmie Google oraz użytkownikom jej usług. Okazuje się, że to nie koniec utrudnień. W godzinach porannych 16 grudnia 2020 roku niektórzy użytkownicy raportują problemy z działaniem Spotify.

Spotify na iOS
Źródło: Tyler Lastovich/Unsplash

Spotify na iOS

Źródło: Tyler Lastovich/Unsplash

Jeżeli masz problemy z logowaniem do usługi lub odtwarzaniem muzyki/podcastów wiedz, że nie jesteś sam. Spotify potwierdziło, że boryka się z awarią na terytorium Europy.

Potwierdza to również Downdetector. Z danych zebranych przez serwis wynika, że awaria rozpoczęła się w okolicach godziny 9:15. Obecnie wszystko zdaje się wracać do normy.

Zrzut ekranu z Downdetector

Zrzut ekranu z Downdetector

O 10:23 Spotify wydało na Twitterze oficjalne oświadczenie prasowe. Firma potwierdziła, że boryka się z problemami technicznymi. Inżynierowie starają się je naprawić, a Spotify obiecało poinformować użytkowników niezwłocznie po usunięciu usterki.

W okolicach godziny 11 pojawił się kolejny tweet, który poinformował, że większość problemów zostało już rozwiązanych. W odpowiedni na ostatnią wiadomość użytkownicy zgłaszają, że na smartfonach i komputerach usługa działa normalnie, ale nadal nie da się odtwarzać Spotify za pośrednictwem Chromecast oraz inteligentnych głośników.

Osobiście sprawdzałem i w przypadku mojego konta Spotify działa bez najmniejszych zastrzeżeń. Jeżeli posiadasz problemy techniczne spróbuj się zalogować ponownie. Jeżeli działanie to nie przyniesie skutku to musisz uzbroić się w cierpliwość lub zwrócić się do pomocy technicznej.

Źródło: androidcentral.com