Microsoft: kiedyś myślano, że Ziemia jest płaska. Dziś ludzie myślą, że Vista jest...
-
- Łukasz Bigo,
- 24.07.2008, godz. 20:23
Powoli rusza wielka kampania reklamowa Microsoftu, za pomocą której korporacja spróbuje nas przekonać, że Vista nie jest ciężkim, powolnym systemem operacyjnym. Pierwszym obrazkiem z serii jest "Kiedyś wszyscy myśleli, że Ziemia jest płaska. Poznaj fakty na temat systemu Windows Vista".
Nowe reklamy są elementem (zapewne drobnym) nowej kampanii wizerunkowej Microsoftu, która kosztowała 300 milionów dolarów. Warto przypomnieć, że nie są to jedyne pieniądze wydane na reklamę Windows - zgodnie z opublikowanym niedawno artykułem w czasopiśmie Fortune, Redmond planuje wydać dodatkowe 200 milionów dolarów na ogłoszenia dotyczące klienckich wersji Windows, Windows Mobile oraz usługi Windows Live.

Na reklamach widoczny jest okręt na morzu oraz napis "Kiedyś wszyscy myśleli, że Ziemia jest płaska. Poznaj fakty na temat systemu Windows Vista". Sądząc z założeń, Redmond spróbuje udowodnić, że następca XP jest solidnym, wydajnym i gwarantującym dobrą rozrywkę systemem operacyjnym.
Zobacz również:
Jak podają przedstawiciele Microsoftu, zaprezentowany w materiale banner reklamowy nie jest zwiastunem kampanii za 300 milionów dolarów. To raczej końcowy efekt starszej akcji reklamowej.
Dodatkowe informacje: "Glimpse of big Vista campaign? Microsoft says no" (w języku angielskim)