Mortal Kombat - fatality w 3D!
-
- IDG News Service,
-
- Tomasz Koralewski,
- 16.03.2011, godz. 18:00
Czas powrotu Mortal Kombat do korzeni, scen przesyconych krwią i przemocą, zbliża się nieuchronnie. Niektóre z nowych funkcji gry, w tym możliwość wykonywania niezwykle efektownych i zarazem brutalnych ciosów, prezentują się naprawdę świetnie. Szalone mini-gry oraz nową szatę graficzną.


Mortal Kombat - Sub Zero
Polecamy:
-
Smoki i rozczarowania - recenzja Dragon Age 2
- Batman: Arkham City - pierwsze spojrzenie
- Bulletstorm, czyli zabijaj z pomysłem - recenzja
Zobacz też:
Gdzie widzieliśmy: Warner Bros. Interactive przygotował pokaz gry Mortal Kombat w hotelu zlokalizowanym niedaleko Game Developer Conference.
Co wiedzieliśmy: Chciałbym przypomnieć sobie czasy kiedy godzinami grałem w Mortal Kombat z magazynem o grach komputerowych w ręku i próbowałem wykonać skomplikowane Fatality.
Co powinniście wiedzieć:
- Po chwilowej przerwie w postaci gry w kategorii wiekowej T (12+), czyli Mortal Kombat vs. DC Universe, krew i przemoc wreszcie wraca i ma się lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Jeden z bardziej odrażających sposobów rozczłonkowywania należy do Sektora, który wysyła impuls energii powodujący eksplozję ofiary. Na tym jednak nie koniec: każda z kończyn zostaje trafiona rakietą. Skorpion natomiast, odcina kończyny przeciwnika zanim zakończy walkę. Kung Lao pozbywa się głowy przegranego przeciwnika, a następnie przecina ciało oponenta na pół. Moim ulubieńcem jest jednak Noob Saibot: rozdziela się na dwie postacie, a następnie każda z nich ciągnie przeciwnika w inną stronę i rozrywa na części. Jest to szczególnie dziwny widok, jeśli naszym przeciwnikiem była przedstawicielka płci pięknej.
- Nowy Mortal Kombat stworzony został w grafice 3D. W odróżnieniu od Super Street Fighter IV 3D, w którym zostały dodane nowe kąty rzutu kamery by pogłębić kąt widzenia, Mortal Kombat pozostaje wierny przewijaniu planu w jednej płaszczyźnie. Pomimo grafiki 3D walka toczy się niejako w dwóch wymiarach. Tak naprawdę mamy trzy plany perspektywy: na pierwszym znajdują się wskaźniki zdrowia, na środkowym toczy się walka, a trzeci stanowi tło. Nie mogłem jednak zobaczyć wielu Fatality w 3D, więc mam nadzieję, że twórcy skorzystają z możliwości trzech wymiarów i rozwiną system ciosów kończących.