Nagradzanie za wyszukiwanie
-
- Bartek Skrobol,
- 21.02.2006, godz. 13:15
Korzystając z internetowej wyszukiwarki MSN Search masz możliwość wygrać okrągły milion dolarów. To najnowszy pomysł Microsoftu na walkę z hegemonią wyszukiwarki Google.
Ta dość desperacka akcja jest odpowiedzią koncernu z Redmond na ciągle malejący udział ich wyszukiwarki w rynku. MSN jest obecnie trzeci, tracąc coraz więcej do będących przed nim wyszukiwarek internetowych Google i Yahoo. Według firmy badawczej Nielsen/NetRatings MSN Search miał pod koniec 2005 roku mniej niż 11% udziału w rynku, podczas gdy rok wcześniej ponad 14% internautów szukało informacji przy pomocy wyszukiwarki Microsoftu.
Pomysł nie jest nowy. Wyszukiwarka Blingo.com na stałe zachęca użytkowników do korzystania z jej usług atrakcyjnymi nagrodami. Co ciekawe, Blingo jest partnerem Google i korzysta z jego mechanizmów wyszukiwania. Przedstawiciele firmy twierdzą, że pomysł się sprawdza i serwis ma dziesiątki tysięcy użytkowników, którzy na stałe korzystają z usług wyszukiwarki Google za pomocą stron Blingo.
Promocja MSNSearchandWin będzie trwać trzy miesiące. Przedstawiciele Microsoftu wyrazili nadzieję, że ludzie, którzy pojawią się na stronie tylko wyłącznie z powodu nagrody i zobaczą na własne oczy, jak MSN Search działa, będą wracać i korzystać z tej wyszukiwarki częściej. Według regulaminu promocji mogą w niej brać udział tylko pełnoletni obywatele Stanów Zjednoczonych.
Więcej: MSNsearchandWin