Najpopularniejsze w Europie

Media Metrix (MMXI) i MMXI Europe ogłosiły wyniki badań internetowej społeczności w Europie i wyłoniły 25 najpopularniejszych stron WWW.

Badania przeprowadzone przez Media Metrix i MMXI Europe wyłoniły 25 najpopularniejszych stron WWW oraz pozwoliły ustalić przybliżoną liczbę dni spędzanych w sieci przez internautów z Francji, Niemiec, Wlk. Brytanii i USA.

Wśród 25 najpopularniejszych i najczęściej odwiedzanych stron w Europie w okresie od 15 sierpnia do 15 września 1999 r. znalazły się: Altavista.com, Amazon.com, AOL.com, Citeweb.net, BBC.co.uk, Free.fr, Geocities.com, Freeserve.co.uk, Exite.com, GMX.net, Lycos.de, Hotmail.com, Microsoft.com, Icq.com, Netscape.com, Real.com, Tripod.com, Passport.com, Yahoo.com.

Ustalono też, że użytkownicy sieci w Wlk. Brytanii spędzają przed monitorem 8,4 dnia w miesiącu, Niemcy - 11,7, Francuzi - 8, a Amerykanie - 7,9. Ponadto stwierdzono, że społeczność internautów we Francji, Niemczech i Wlk. Brytanii różni się pod względem płci. We Francji i Niemczech przypada ponad dwóch mężczyzn na jedną kobietę, natomiast w Wlk. Brytanii proporcje te są prawie wyrównane.