Netflix się przejadł - znaleźliśmy nowe sposoby na pokonanie pandemii?

Trzeci kwartał 2020 roku to ogromny spadek nowych użytkowników. Czyżby Netflix się przejadł? Na to wskazują najnowsze działania serwisu streamingowego.

W dobie pandemii koronawirusa największy serwis streamingowy - Netflix odnotował ogromny wzrost liczby aktywnych subskrybentów. W czasie lockdownu użytkownicy z całego świata postanowili nadrobić serialowe zaległości. Niestety po tym czasie nadeszły wakacje, a większość ludzi mimo obaw ruszyło w świat.

Netflix

Netflix

Z najnowszych raportów wynika, że wzrost liczby abonentów bardzo gwałtownie wyhamował w trzecim kwartale 2020 roku.

Od początku 2020 roku Netflix zyskał 28,1 miliona nowych użytkowników, którzy zdecydowali się na płatne plany. Co ciekawe tylko 2,2 miliona z nich dołączyło w trzecim kwartale tego roku.

Netflix w oficjalnym oświadczeniu przekazał: "uważamy, że wynika to przede wszystkim z naszych rekordowych wyników za pierwsze półrocze."

Serwis streamingowy posiada w chwili obecnej nieco ponad 195 milionów abonentów na całym świecie. Zarząd firmy liczy na pokonanie magicznej liczby 200 milionów subskrybentów do końca 2020 roku.

Z przekazanych danych wynika, że największe wzrosty odnotowano w rejonie Azji oraz Pacyfiku. Mowa głównie o Japonii oraz Korei Południowej. Władze informują, że obecnie zamierzają skupić się na intensyfikacji działań w Indiach. To właśnie tam udostępniono niedawno darmowe weekendy z Netflixem.

Netflix przekazuje, że osiągnięte dane znacząco przekroczyły prognozy na 2020 rok.

Władze serwisu streamingowego informują, że pomimo pandemii koronawirusa Netflix zakończy zdjęcia do ponad 150 oryginalnych produkcji w 2020 roku. W przyszłym roku na rynek trafi jeszcze więcej unikalnych treści.

Źródło: gadgets.ndtv.com