Nintendo: sukces w czarny piątek

Firma z Japonii podaje, że sprzedała między 21 a 27 listopada około 1,5 miliona konsol swojej produkcji. Tydzień czarnego piątku okazał się dla niej udany.

Okres ten, a szczególnie czarny piątek następujący po Święcie Dziękczynienia w USA to początek świątecznego okresu zakupów. Sklepy otwarte są dłużej, a ludzie zachęcani do kupowania. Wielu pracowników otrzymuje nawet dzień wolny.

Wbrew wcześniejszym prognozom, m.in. tym podawanym przez MyVoucherCodes, Nintendo odniosło w minionym tygodniu duży sukces komercyjny. Wspomniane badania brytyjskiego serwisu pokazywały ile zapytań w wyszukiwarce strony dotyczyło poszczególnych konsol, a Nintendo uzyskało tam bardzo słaby wynik. Rzeczywistość jednak, przynajmniej w Ameryce, okazała się inna.

Zobacz również:

  • Nintendo Switch OLED - gdzie kupić najtaniej? Najlepsze oferty i promocje w polskich sklepach

Nintendo sprzedało 900 tys. konsol z rodziny DS (DS, DSi oraz DSi XL) oraz 600 tys. konsol Wii. Producent uważa, że głównym powodem zakupu dla wielu ludzi były nowe kolory DS i Wii. Nowe kolory były powiązane z różnymi zestawami gier i sprzętu.

Pojawiły się: limitowane czerwone Nintendo DSi XL z Mario Kart DS, pomarańczowe i zielone Nintendo DSi z Mario Party DS, a także limitowane czerwone Wii Mario z czerwonymi kontrolerami Remote Plus i Nunchuk, a także nowym Super Mario Bros i Wii Sports.


Nie przegap

Zapisz się na newsletter i nie przegap najnowszych artykułów, testów, porad i rankingów: