Nowa strategia

Nowa broń Altavisty w walce z Yahoo! i Exite to świadczenie usług informacyjnych wspierających handel elektroniczny.

Już od czerwca br. Altavista planowała zmianę zawartości swojego serwisu, ograniczając informacje o nowinkach technologicznych i sieciowych rozrywkach na rzecz bezpośrednich propozycji elektronicznego handlu. Ta koncentracja na czysto handlowym wykorzystaniu sieci i udoskonalanie procesu wyszukiwania produktów oraz przeprowadzania transakcji ma odbudować utraconą na rzecz Yahoo! i Exite pozycję Altavisty w czołówce internetowych portali.

Od kilku miesięcy Altavista oferuje więcej linków do internetowych sklepów i stron związanych z biznesem sieciowym oraz wprowadza technologie ułatwiające internautom odnalezienie konkretnych towarów i usług. Zwiększeniu ilości odnośników do sklepów i producentów towarzyszy rozwój i coraz większa niezawodność mechanizmów służących do wyszukiwania określonych produktów oraz dostarczania pełnej informacji o ich właściwościach i możliwości zakupu.

Więcej informacji: www.altavista.com