Nowe szaty AltaVisty

AltaVista stworzyła nową sieć serwisów online (AltaVista Network), składającą się z odświeżonej wersji popularnej wyszukiwarki oraz stron poświęconych zakupom online, połączonych w tzw. megaportal.

AltaVista Search ma obecnie nowy interfejs użytkownika i oferuje rozbudowane możliwości wyszukiwania. Klienci mogą przeszukiwać osiem głównych kategorii: strony WWW, grupy dyskusyjne, katalogi, serwisy informacyjne, zakupy, a także wyszukiwać pliki audio, obrazki i zdjęcia oraz filmy wideo.

Wraz z reorganizacją serwisów AltaVista wprowadziła nową strategię sieciową, polegającą na skoncentrowaniu się na rynku konsumenckim. W zasobach serwisu pojawił się AltaVista Shoppping - przewodnik dla klientów przydatny przy podejmowaniu decyzji o zakupie i zamówieniu produktów online. Serwis będzie zawierał publikacje , opinii na temat produktów i umożliwi klientom porównywanie cen.

AltaVista Network także oferuje nową stronę - AltaVista Live do subskrypcji spersonalizowanych informacji. Wiadomości na niej będą uaktualniane 24 godziny na dobę. Ich dostarczaniem zajmą się partnerzy AltaVisty m.in. The New York Times, The Washington Post, Assiociated Press, Reuter’s, CBS MarketWatch i ZDNet.

Więcej informacji: www.altavista.com/