Nowości Adobe

Nowe oprogramowanie Acrobat Business Tools usprawnia pracę zespołową i pozwala na stosowanie podpisów cyfrowych.

Firma Adobe Systems wprowadza na rynek nowy zestaw narzędzi - Adobe Acrobat Business Tools. Oprogramowanie to jest przeznaczone dla przedsiębiorstw, które wymagają udoskonalonych narzędzi do interaktywnej pracy z dokumentami w formacie PDF i jest kolejnym z serii rozwiązań ePaper (papier elektroniczny).

Acrobat Business Tools umożliwia m.in.

- przeglądanie dokumentów w formacie Adobe PDF z możliwością dodawania adnotacji do plików

- opatrywanie dokumentów podpisami i potwierdzanie ich autentyczności (dodatkową funkcją podpisu jest możliwość sprawdzenia, czy dokument nie został zmodyfikowany od chwili jego podpisania)

- przechwytywanie i pobieranie stron WWW oraz przekształcanie ich w pliki Adobe PDF (zachowane zostają elementy graficzne, czcionki, kolory i aktywne hiperlinki)

- wyszukiwanie słów kluczowych w dokumentach.

“Oprogramowanie Acrobat Business Tools umożliwia użytkownikom interaktywną pracę z dokumentami w formacie Adobe PDF, na przykład pozwala na wypełnianie formularzy finansowych, pobieranie treści WWW, redagowanie ogłoszeń reklamowych lub zatwierdzanie wydatków - powiedział Ricky Liversidge z brytyjskiego oddziału firmy Adobe.

Program będzie dystrybuowany przez niezależnych producentów oprogramowania i producentów OEM. Będzie go też można pobrać z witryny WWW firmy Adobe. Sprzedaż rozpocznie się w pierwszym kwartale 2000 r. Cena detaliczna nie została jeszcze ustalona.