Nowy Apple iPad lepiej oceniany niż iPad 2. Rozczarował tylko 2% użytkowników
-
- 02.04.2012, godz. 22:18
Badania potwierdzają, że użytkownicy nowego Apple iPada są bardziej zadowoleni ze swojego gadżetu niż właściciele iPada 2 rok temu. Co im się najbardziej podoba, a co denerwuje? Sprawdź!
Badanie zostało przeprowadzone przez firmę ChangeWave Research. Objęło grupę liczącą 200 amerykańskich użytkowników nowego Apple iPada, którzy zostali poproszeni o ocenę swojego nowego gadżetu:
- 82% z nich przyznało, że są bardzo zadowoleni
- 16% oceniło, że są "raczej zadowoleni"
Oznacza to, że najnowszy tablet Apple lepiej spełnił oczekiwania konsumentów niż rok wcześniej jego poprzednik, iPad 2. Wówczas bowiem zadowoleni użytkownicy podzielili się następująco: 74% (bardzo zadowoleni) do 23% (raczej zadowoleni).
Co najbardziej cieszy?
Zdecydowanie najlepiej ocenianym w nowym tablecie elementem jest wyświetlacz Retina (75%). Pozostałe dwa miejsca na podium "zgarnęły" natomiast czas pracy na baterii (22%) i obsługa technologii 4G LTE (21%).
Zobacz również:
Co najbardziej denerwuje?
W tej kwestii zwycięzcą okazała się zbyt wygórowana cena (26%), która wyprzedziła wysokie koszty transmisji danych w sieciach AT&T i Verizon (23%) oraz zbyt wielkie wymiary/wagę (8%).
Z ostatnim przykładem jest jednak pewien kłopot. Dziewięć procent badanych przyznało bowiem jednocześnie, że tym, co najbardziej im się podoba w nowym iPadzie, są właśnie jego wymiary oraz waga.
Co z ciepłem?
Nowy iPad, co pokazały również pomiary przeprowadzone w naszym laboratorium, bardziej się grzeje od swojego poprzednika. Co na ten temat sądzą ankietowani? Nie przeszkadza im to: 89% z nich przyznało, że nie widzi w tym żadnego problemu.
_________________
Od 23 marca nowy tablet Apple dostępny jest również w Polsce. Zachęcam jego właścicieli do podzielenia się opiniami na jego temat. Czy są one zgodne z "amerykańskimi" odczuciami? Myślę, że na pewno nie w kwestii LTE.