Office 365 - własna domena internetowa
-
- 20.01.2012, godz. 12:44
Jeśli jesteś posiadaczem własnej domeny internetowej - np. idg2012.pl możesz ją dodać do Office 365. To kolejna z ciekawych funkcjonalności pakietu.
Dodanie własnej domeny do Office 365 jest przydatnym rozwiązaniem. Dzięki niej możemy chociażby używać domeny pocztowej w adresach email np. [email protected], jako adresu SIP w platformie komunikacyjnej Lync.
Jeśli jednak nie jesteś jeszcze posiadaczem własnej domeny, możesz ją zawsze wykupić. Listę dostawców znajdziesz na stronie Krajowego Rejestru Domen. Pamiętajmy aby przy wyborze dostawcy sprawdzić możliwości konfiguracyjne usługi DNS. Miejmy także świadomość, że rejestracja wymaga sporej liczby wpisów w DNS, co z kolei wymaga zaawansowanej konfiguracji domeną.
Zobacz również:
Szczegółowy dokument jak zarejestrować istniejącą domenę w usłudze Office 365 znajduje się na specjalnej stronie. Wszelkich informacji na temat pakietu Office 365 można się dowiedzieć także z naszej strefy.