OnePlus, Xiaomi, Huawei, Honor oraz Realme przedłużają gwarancję na swoje telefony

Pandemia koronawirusa skłoniła producentów smartfonów do przedłużenia gwarancji. Jak prezentuje się to przy poszczególnych markach?

W przypadku Xiaomi smartfony, których koniec gwarancji przypada na okres 15 marca - 15 kwietnia 2020 roku, będą miały ją przedłużoną o trzy miesiące, do 15. lipca. Ponieważ w trakcie pandemii wszystkie stacjonarne sklepy Mi Store są zamknięte, reklamacje należy składać w autoryzowanych punktach serwisowych. Wysłanie i odebranie urządzenia powinno odbywać się za pośrednictwem kuriera. Dla smartfonów OnePlus, u których koniec gwarancji przypada pomiędzy 1 a 31 marca, okres ten zostaje wydłużony do 31 maja. Równocześnie dwukrotnie ulega okres wydłużenia napraw - z 15 do 30 dni. W przypadku Europy oraz USA wysyłka i odesłanie naprawianego urządzenia jest bezpłatna. OnePlus dodało także, że pracuje nad programem telefonu zastępczego - gdy klient wyśle smartfona do naprawy, dostanie w zamian innego na ten czas.

OnePlus, Xiaomi, Huawei, Honor oraz Realme przedłużają gwarancję na swoje telefony

Huawei wydłuża do 30 czerwca gwarancję wszystkich urządzeń, których okres gwarancyjny kończyłby się pomiędzy 21 marca a 21 czerwca. Niestety - oferta ta dotyczy tylko Indii, ZEA oraz RPA i Kataru. Honor, czyli marka należąca do producenta, wydłuża gwarancje tylko w Indiach. Zasada przedłużenia jest taka sama, jak w przypadku modeli Huawei. Realme także wydłuża okres gwarancyjny tylko w Indiach. Dotyczy to urządzeń, których termin gwarancji wygasałby pomiędzy 20 marca a 30 kwietnia - teraz mają one nowy, 31 maja.

Źródło: GSM Arena


Monitoring aktywności

Funkcja odtwarzania muzyki

Powiadomienia o połączeniach przychodzących