Pierwszy dodatek do Dragon Age: Początek już w marcu

16 marca nastąpi premiera pierwszego dodatku do jednej z najciekawszych gier cRPG minionych miesięcy, Dragon Age Początek. Rozszerzenie będzie zatytułowane Przebudzenie, a jego fabuła toczyć się będzie w nowej krainie Amaranthine.

Screenshot z gry Dragon Age Początek - Przebudzenie

Na gracza czeka nowa przygoda, którą będzie mógł odbyć z zupełnie nową, przygotowaną od podstaw postacią Szarego Strażnika lub bohaterem "zaimportowanym" z podstawowej wersji Dragon Age.

Prowadzona postać będzie mogła awansować na wyższe poziomy doświadczenia niż 25. (limit poziomów w DA: Początek).

Producent dodał też możliwość rekrutacji pięciu nowych towarzyszy. Rozszerzony został zasób dostępnych zaklęć i umiejętności (co ważne - dotychczasowe atrybuty członków drużyny będzie można zmieniać).

Wzbogacono też arsenał dostępnych broni i bestiariusz. W tym ostatnim pojawią się takie stwory jak piekielne golemy czy widmowe smoki oraz nowe gatunki mrocznych pomiotów.

Fabuła Dragon Age Początek - Przebudzenie rozpoczyna się tuż po wydarzeniach z podstawki. Postawi ona przed graczem m.in. zadanie przewrócenia świetności i odbudowy twierdzy zakonu Szarych Strażników oraz konfrontację z tajemniczym Architektem.

Dodatek będzie dostępny w wersji dla systemu operacyjnego Windows oraz na konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Na razie nie wiadomo, co z wersją na Mac OS X. Cena rozszerzenia będzie jednak dość wysoka - ma wynosić ok. 40 USD.

Do zabawy z dodatkiem wymagana będzie podstawowa wersja Dragon Age: Początek.

Zobacz oficjalny trailer:

Więcej informacji: Dragon Age: Początek - Przebudzenie