Play decyduje się na "amnestię"

Play zareagował na skargi wielu użytkowników dotyczące nieprawidłowego naliczania przesyłu danych. Operator zdecydował się na umorzenie horrendalnie wysokich rachunków. Jest jednak jeden warunek tej "amnestii"...

O problemach Playa informowaliśmy wczoraj. Przypomnijmy, że niektórzy abonenci tej sieci, byli niezadowoleni ze sposobu naliczania danych jakie zostały pobrane z Internetu. Rozczarowani założyli nawet specjalną stronę na Facebooku. Wszystko wskazuje jednak na to, że problem został rozwiązany...

Operator Play zdecydował się bowiem na umorzenie astronomicznych rachunków. Jednak nie bezwarunkowo. Z "amnestii" skorzystają jedynie Ci, którzy zdecydują się na przejście do taryfy All Inclusive.

O decyzji operatora Play, poinformował na blogu, rzecznik Marcin Gruszka. "Nie mamy sobie nic do zarzucenia, nie popełniliśmy błędu i nie będziemy nikogo za nic przepraszać, ale naszym celem zawsze jest zadowolony klient. Dlatego zdecydowaliśmy umorzyć te kosmiczne rachunki. Mamy jednak jeden istotny warunek. Klient musi przejść na nową taryfę All Inlcusive, która gwarantuje sprawne działanie smartfona oraz pełne bezpieczeństwo klienta. To gest dobrej woli i troski o satysfakcję klienta i mam nadzieję, że takie rozstrzygnięcie ucieszy wszystkich, którzy muszą zapłacić 700/1000/1200 zł." - napisał Gruszka.

Przyznajemy, że jesteśmy pod dużym wrażeniem postawy operatora. Tak się powinno rozwiązywać problemy niezadowolonych klientów...