Play - drugie życie operatora
-
- Krzysztof Pietrzak,
- 04.04.2007, godz. 13:12
Play, czwarty operator komórkowy na rynku Polskim, zrobił kolejny nietypowy krok marketingowy. Do promocji swoich usług firma zdecydowała się wykorzystać wirtualny świat Second Life, otwierając tam klub muzyczny. Dodatkowo, w świecie Second Life zawisły bilboardy promujące markę.
Second Life to stworzony przez firmę Linden Labs wirtualny świat 3D. Każdy użytkownik serwisu posiada swój awatar, który jest jego wirtualnym alter-ego. Obecnie, gra posiada już ponad 5 milionów zarejestrowanych użytkowników, z czego ponad milion aktywnie działa w wirtualnej rzeczywistości (było aktywnych w ciągu ostatnich 60 dni). W świecie SL obowiązuje waluta Linden Dollars, którą kupować i wymieniać można na prawdziwe pieniądze.
Klub muzyczny PLAY oferuje swoim gościom 500 metrów kwadratowych wirtualnej przestrzeni. Gracze, którzy zdecydują się odwiedzić klub, będą mieli według zapewnień przedstawicieli operatora okazję by " potańczyć, zatopić się w wygodnych fotelach i sofach, spędzić czas z przyjaciółmi czy poznać nowych ludzi". Co ciekawe, nie jest to koniec ekspansji Play'a w wirtualnej rzeczywistości. Oprócz bilboardów, zawieszonych w często odwiedzanych przez polskich graczy lokalizacjach, operator zamierza stworzyć wyspę (o powierzchni 65000 metrów kwadratowych), na której wybuduje apartamentowce otwarte przede wszystkim dla klientów marki. Znana jest już nazwa wyspy - będzie to kojarzące się z kampanią reklamową firmy hasło "Whatever".
Zobacz również:

Klub muzyczny PLAY w Second Life
Klub muzyczny Play znaleźć można w okręgu Firemaw. Bezpośredni adres tohttp://slurl.com/secondlife/Firemaw/57/240/33.