Polacy lubią sprytne zakupy

Choć nie każdy z nas określiłby się jako łowca promocji, lubimy okazyjne zakupy oraz doceniamy rozwiązania pomagające w szybkim wyszukiwaniu atrakcyjnych ofert.

Większość z nas korzysta z promocyjnych ofert zakupowych – wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Banku Millennium. Blisko sześciu na dziesięciu Polaków deklaruje z kolei, że sprawdza cenę produktu w internecie przed zakupem w sklepie stacjonarnym.

- Nowoczesne rozwiązania, takie jak aplikacje mobilne, pomagają w podejmowaniu dobrych decyzji zakupowych – mówi Honorata Byczyńska, Członek Zarządu Millennium Goodie. – Korzystając z aplikacji goodie,którą pobrano już ponad 900 tys. razy, możemy błyskawicznie wyszukać najlepsze oferty w sklepach w pobliżu miejsca, w którym się znajdujemy. To połączenie świata wirtualnego z realnym sprawia, że możemy robić zakupy szybko, wygodnie, bez tracenia czasu na samodzielne poszukiwanie najlepszych okazji. Z kolei jeśli chcemy zrobić zakupy w sklepie internetowym, warto zainteresować się usługą goodiecashback, która pozwala na otrzymywanie zwrotu części pieniędzy wydanych w czasie e-zakupów – dodaje Honorata Byczyńska.

Jak wynika z badania, częściej niż co trzeci Polak w minionym roku skorzystał z karty stałego klienta sklepu, punktu usługowego lub galerii handlowej. Teraz kartę lojalnościową np. galerii handlowej można błyskawicznie założyć w aplikacji mobilnej i korzystać z dostępnych zniżek już przy pierwszej wizycie w określonym centrum handlowym.

- Klienci bardzo chętnie zakładają karty lojalnościowe galerii handlowych w aplikacji goodie. Taką kartę można założyć za pośrednictwem goodie już w kilkudziesięciu centrach handlowych w całej Polsce. Do dziś w aplikacji goodie założono ponad 400 tys. kart lojalnościowych– komentuje Honorata Byczyńska.

Aplikacje mobilne przychodzą także z pomocą osobom, które nie chcą przechowywać w portfelu wielu wcześniej założonych kart zniżkowych. W aplikacji goodie można je łatwo zwirtualizować i mieć zawsze pod ręką w swoim smartfonie.

Metryka badania: badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS w dniach 13–16 listopada 2018 r. na reprezentatywnej, 1000-osobowej, ogólnopolskiej próbie pełnoletnich Polaków. Technika badawcza: CATI.