Policja w USA musi reklamować się w Internecie

Przez pandemię i prostesty związane z Black Lives Matter, policja w USA ma problemy z rekrutacją nowych pracowników i zwraca się ku reklamom ukierunkowanym.

Policja w USA musi reklamować się w Internecie

pexels.com

Ze względu na pandemię i protesty związane ze śmiercią George'a Floyda, rekruterzy amerykańskiej policji nie mają łatwej pracy. Aby zachęcić potencjalnych pracowników, wykorzystują moc profilowania behawioralnego mediów społecznościowych. Reklama ukierunkowana jest bowiem formą reklamy skierowanej do odbiorców o określonych cechach. To znaczy, że brane pod uwagę są nasze kliknięcia, polubienia i śledzenia, które ujawniają wzorce przekształcane przez algorytmy w profile ujawniające nasze przekonania polityczne, seksualność, pochodzenie etniczne, a także zdrowie.

Policja wykorzystuje te spostrzeżenia, aby znaleźć więcej kandydatów do pracy za pośrednictwem Internetu. Agencje policyjne chcą ogłoszeń o pracę, w których dane stanowisko wygląda na życzliwe i zorientowane na społeczność. Firma zajmująca się rekrutacją porównuje dane z ankiety z odbiorcami na platformach mediów społecznościowych, aby zidentyfikować cechy, które według agencji policyjnych stanowią idealnego kandydata. Są to między innymi szacunek dla władzy czy świadomość uprzedzeń społecznych. Rekruterzy projektują reklamy, które odzwierciedlają te wartości i umieszczają je w Internecie. Prezentowane klipy umniejszają znaczenie broni i rzadko pokazują policjantów dokonujących aresztowań lub jadących radiowozami. Zamiast tego kładą nacisk na pracę w społeczności, funkcjonariuszy na imprezach społecznych, patrolujących pieszo i wygłaszających przemówienia w szkołach.

Zobacz również:

  • Agentka FBI kradła tajne dokumenty!
  • Już nie tylko Huawei? Rząd USA chce zbanować kolejnego producenta!

Technika przenosi nacisk na motywacje emocjonalne użytkownika. Dla przykładu, najbardziej udane reklamy rekrutacyjne do wojska są zwykle powiązane z filmami o sporcie i grach.

Zobacz także: Chińskie grupy szpiegowskie hakują firmy telekomunikacyjne

Źródło: wired.com