Polskie Afterfall z profesjonalnym silnikiem

Polska grupa developerska Intoxicate Interactive, poinformowała wczoraj o podpisaniu umowy z firmą Unigine Corp. Układ przewiduje wykorzystanie profesjonalnego silnika Unigine przez rodzimego producenta w nowatorskim projekcie o nazwie Afterfall.

Screen z wersji beta

Screen z wersji beta

Kompletny engine graficzny został przekazany Polakom nieodpłatnie. Duży wpływ na taką decyzję twórców technologii, miała zakończona faza przedprodukcyjna programu rodzącego się bez wsparcia inwestorów.

Pozyskanie silnika jest dla autorów Afterfall dużym krokiem naprzód. Programiści mogą wreszcie skoncentrować się na tworzeniu gry w pełnym tego słowa znaczeniu.

Dzięki Unigine do gry będzie można zaimplementować takie elementy jak: dynamicznie zmieniającą się pogodę, zaawansowaną fizykę, różnorodność terenową, czy też wygodny dla gracza system przechodzenia do kolejnych lokacji. Rozwiązania te sprawią, że projekt dorówna światowym przedstawicielom gatunku.

Afterfall, znany wcześniej jako Burżuazja będzie grą akcji z elementami RPG. Tytuł przeniesie was w postapokaliptyczną rzeczywistość przywodzącą na myśl świat znany z kultowej serii Fallout.

Autorzy projektu obiecują, że gra charakteryzować się będzie nieliniową fabułą, rozbudowanymi możliwościami interakcji z otoczeniem, różnorodnością odwiedzanych lokacji, a co najważniejsze - dużą grywalnością.

Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie projektu. Nie wiadomo jeszcze kiedy Afterfall zadebiutuje na rynku (w planach jest wersja angielska i polska). Twór Intoxicate Interactive aktualnie szuka wydawcy.