Polsko do boju - kibicu do kasy!
-
- 07.06.2006, godz. 10:15
Ze słów Wioletty Batóg, przedstawicielki MediaMarkt wynika, że opisana wyżej promocja zakończyła się spektakularnym sukcesem - sprzedaż telewizorów w porównaniu do poprzedniego weekendu wzrosła kilkakrotnie. Danych tych jednak nie dane nam było zweryfikować - przez wzgląd na konkurencję W. Batóg nie mogła udzielić nam bardziej szczegółowych informacji. MediaMarkt zapowiada jednak, iż to nie ostatnia tego typu akcja - w czasie trwania mistrzostw sieć zamierza kusić kibiców kolejnymi promocjami. Najciekawiej jednak na tle tej kampanii wypada jej podsumowanie dokonane przez samego inicjatora - MediaMarkt przekonuje, iż duże zainteresowanie nabywców akcją "Telewizor za półfinał" jest wynikiem... wiary klientów w sportowy sukces polskiej reprezentacji na mistrzostwach, a nie np. atrakcyjnymi cenami markowego sprzętu.
Im bliżej rozpoczęcia mistrzostw, tym w Internecie pojawia się coraz więcej witryn o tematyce związanej z piłką nożną i mundialem. Prezentujemy kilka najciekawszych naszym zdaniem stron, na których już dziś można zapoznać się z "mundialowymi" aktualnościami, artykułami i felietonami.

http://fifaworldcup.yahoo.com
Zobacz również:
- Jak taniej kupić elektronikę w Media Expert? Teraz jest na to świetny sposób
- Na tych smartwatchach i smartbandach nieźle zaoszczędzisz! Wszystko dzięki wiosennej wyprzedaży w Media Markt
- Mecz Polska - Albania - sprawdź, gdzie i o której obejrzeć
W niektórych supermarketach wielobranżowych na eksponowanych miejscach (np. tuż obok wejścia) znajdują się stoiska z produktami mundialowymi. Oprócz typowych "zestawów kibica" (szalik, trąbka, flaga, itp.) można na nich zaopatrzyć się np. w zestaw płyt CD/DVD R z etykietami wzorowanymi na czarno-białe futbolówki. Krok dalej na tym polu postawiła firma Sony, która wprowadziła do swojej oferty specjalną - a jakże! - serię nośników DVD z różnymi wzorami etykiet (kupując jedno pudełko typu 'cake' z 25 płytami możemy otrzymać maksymalnie 10 różnych wzorów). Warto przy tym zauważyć, że cena takiej paczki jest odpowiednio wyższa od standardowego zestawu 25 nośników (34 zł).

Reklamowy "klasyk" - sprzęt ozdobiony motywem mundialowym
Ciekawe kampanie przygotowali giganci branży IT, Samsung i BenQ Siemens - w ich reklamach występują piłkarskie gwiazdy. U Samsunga jest to 'nasz' Euzebiusz Smolarek, natomiast dla BenQ Siemens 'pracuje' gwiazdor światowego formatu, Brazylijczyk Ronaldo. W reklamach tych piłkarskie umiejętności są synonimem jakości oferowanych przez obie firmy produktów (dobrym przykładem ilustrującym tę tezę jest hasło kampanii Samsunga - "Mistrzowska technika"). Promocjami objęte są nie tylko produkty, ale i usługi - jeden z polskich operatorów telefonii internetowej, Ipfon, obniżył na czas gry reprezentacji Polski na mistrzostwach ceny połączeń do Niemiec (począwszy od 9 czerwca można płacić mniej za minutę rozmowy z dowolnym stacjonarnym numerem w kraju naszych zachodnich sąsiadów). Akcję promocyjną związaną z mistrzostwami świata przedsięwziął także koncern Microsoft. W jej ramach wszyscy użytkownicy legalnych wersji systemu operacyjnego Windows XP mogą ze strony firmy pobierać darmową aplikację Microsoft Scoreboard. Narzędzie to w czasie rzeczywistym dostarcza informacji o sytuacji w poszczególnych grupach Mundialu, wyniki i harmonogram spotkań.