Poważna awaria w mBank - nie można zalogować się do konta, dokonywać przelewów ani korzystać z BLIK-a

mBank mierzy się właśnie z poważnymi problemami. Infrastruktura sieciowa banku zawiodła i nie działa większość funkcji związanych z obsługą konta.

Serwis DownDetector został wręcz "zalany" zgłoszeniami od użytkowników mBanku. W komentarzach pojawią się najczęściej wypowiedzi, informujące o trudnościach z obsługą konta. Problemy są niezwykle zróżnicowane, niektóre dotyczą "tylko" niezwykle powolnego działania serwisu internetowego, inne z kolei zwracają uwagę na brak możliwości dokonywania przelewów czy płatności BLIK-iem.

Niektórzy użytkownicy zgłaszają również, że nie działa cały system autoryzacji, co oznacza, że nie mogą wykonać żadnej płatności. Jak się okazuje, awaria obejmuje również płatności kartą oraz mobilną aplikację mBanku.

Na szczęście, rekcja przedstawicieli banku była niemal natychmiastowa i już poinformowano, że trwają prace nad przywróceniem całego systemu do normalności. Niestety, nie podano ile mogą zająć naprawy.

Czas awarii jest dla mBanku wyjątkowo niefortunny. Ze względu na pandemię koronawirusa i liczne zakazy dotyczące swobodnego poruszania się, wiele osób decyduje się na zakupy za pośrednictwem sieci. Już teraz firmy kurierskie nie nadążają z realizacją zamówień, taki problem ma choćby InPost, który uruchomił nawet nowe kanały komunikacji dla swoich klientów.

Miejmy nadzieję, że awaria w mBanku nie potrwa długo i wszyscy korzystający z usług banku będą mogli w spokoju zaplanować swoje zakupy (również te świąteczne).

źródło: downdetector.pl