Prehistoryczne łowy
-
- Kamil Harasiński,
- 31.05.2001, godz. 11:32
Zakończył się proces developingu łowieckiej gry utrzymanej w konwencji FPS - Primal Prey.
Dobiegły końca prace nad Primal Prey. Tytuł ten zalicza się do gatunku wirtualnych symulatorów łowieckich, choć podejście do tematu jest dosyć niekonwencjonalne.
Gra umożliwia nam przeniesienie się w czasy prehistoryczne i urządzenie prawdziwego safari, składającego się z kilkunastu pojedynczych misji. Do naszej dyspozycji oddane zostały dwie postaci - naukowiec, chcący badać czynności życiowe pradawnych zwierząt oraz kłusownik, mający na celu ustrzelenie jak największego trofeum. Każdy z bohaterów posiada kilkanaście indywidualnych broni, takich, jak: strzelba, pistolet ogłuszający, karabin snajperski i miny. Wyposażenie to najlepiej sprawdza się przeciwko napotkanym dinozaurom z dziewięciu różnych gatunków (włączając w to gigantycznego tyranozaura rexa).
Akcję umieszczono w całkowicie trójwymiarowym środowisku z możliwością obserwacji przebiegu wydarzeń w trybie FPP. Renderowaniem grafiki zajmuje się engine, użyty wcześniej w Deer Hunter 4.
Więcej informacji: