Promocja Samsung CARE+ dla użytkowników linii Galaxy S10

Firma Samsung po raz kolejny przygotowała specjalną ofertę serwisową dla użytkowników swoich flagowych smartfonów. W jej ramach, nabywcy smartfonów z linii Galaxy S10 (S10e, S10, S10+) będą mogli skorzystać m.in. z dodatkowego ubezpieczenia wyświetlacza, ekspresowej naprawy urządzenia czy dedykowanej infolinii.

Firma Samsung po raz kolejny przygotowała specjalną ofertę serwisową dla użytkowników swoich flagowych smartfonów. W jej ramach, nabywcy smartfonów z linii Galaxy S10 (S10e, S10, S10+) będą mogli skorzystać m.in. z dodatkowego ubezpieczenia wyświetlacza, ekspresowej naprawy urządzenia czy dedykowanej infolinii.

Program serwisowy Samsung Care+ składa się z dwóch odrębnych filarów. Pierwszy filar obejmuje dedykowaną infolinię, zdalne wsparcie oraz możliwość ekspresowej naprawy smartfona w wybranych punktach serwisowych. Skorzystać z niego mogą klienci, którzy kupią smartfon z linii Galaxy S10 między 1 kwietnia 2019 a 31 marca 2020.

Drugi filar Samsung Care+ obejmuje specjalne, 3-miesięczne ubezpieczenie wyświetlacza smartfonu w modelu all-risk, z jednym zdarzeniem szkodowym. Ta opcja jest dostępna dla osób, które kupią modele Galaxy S10e, S10 lub S10+ w dniach 1 – 28 kwietnia 2019. Klienci, którzy skorzystają z drugiego filaru Samsung Care+, będą mogli w terminie do 25 dni od momentu aktywowania smartfonu (nie później niż do 5 maja 2019), rozszerzyć zakres ochrony o kolejne 9 miesięcy, w promocyjnej cenie 49 zł. Warunkiem skorzystania z przedłużonego ubezpieczenia będzie podpisanie umowy o udzielenie ochrony ubezpieczeniowej z Towarzystwem Ubezpieczeń La Parisienne Assurances S.A.

Szczegółowe informacje dotyczące oferty, formularz rejestracyjny, a także lista partnerów biorących udział w promocji i regulamin dostępne są na stronie internetowej careplus.samsung.pl.