Redmi Note 8 trafiło już do 10 milionów nabywców

Xiaomi pochwaliło się, że ich submarka - Redmi, sprzedała już 10 milionów smartfonów z serii Redmi Note 8.

Smartfony z linii Redmi Note 8 zadebiutowały pod koniec sierpnia bieżącego roku, co oznacza, że w ciągu zaledwie trzech miesięcy chińskiemu producentowi udało się sprzedać aż 10 milionów urządzeń. Tym samym nowym smartfonom udało się poprawić wynik swoich poprzedników - Redmi Note 7. Poprzednia generacja Note'ów trafiła do 10 milionów klientów dopiero po czterech miesiącach od debiutu.

Włodarze firmy pochwalili się również, że przez ostatnie trzy miesiące, każdego dnia do nowych klientów na całym świecie trafiało blisko 110 tysięcy smartfonów Redmi Note 8 bądź Redmi Note 8 Pro.

Redmi, które na początku tego roku przestało być zaledwie linią produktów, a stało się samodzielną (poniekąd) firmą święci sukces za sukcesem, ale czy można się dziwić? Zarówno Redmi Note 7, jak i Redmi Note 8 to znakomite urządzenia, w jeszcze lepszych cenach.

Dla przypomnienia, Redmi Note 8 Pro wyposażono m.in. w: 6,53-calowy wyświetlacz Full HD+, ośmiordzeniowy procesor MediaTek Helio G90T, 6 GB RAM, 64 GB lub 128 GB pamięci wewnętrznej, poczwórny aparat główny (64 Mpix + 8 Mpix + 2 Mpix makro + 2 Mpix czujnik głębi) oraz 20 Mpix kamerkę do selfie. Wszystko to w cenie wynoszącej około 1100 złotych.

Warto też przypomnieć, że niedawno linia Redmi Note 8 wzbogaciła się o kolejnego przedstawiciela - Redmi Note 8T, który plasuje się pomiędzy modelami Note 8 i Note 8 Pro. Na jego pokładzie znajdziemy m.in.: 6,3-calowy ekran FullHD+, procesor Snapdragon 665, 3 GB lub 4 GB RAM-u, 32 GB, 64 GB lub 128 GB przestrzeni na dane, poczwórny aparat główny (48 Mpix z f/1.6 + 8 Mpix z f/2.2 + 2 Mpix makro + 2 Mpix czujnik głębi) oraz pojedynczą kamerkę do selfie o rozdzielczości 13 Mpix.

źródło: gsmarena.com


Monitoring aktywności

Funkcja odtwarzania muzyki

Powiadomienia o połączeniach przychodzących