Rewolucja w świecie World of WarCraft

Ledwo poinformowaliśmy was o bardzo ciekawych zmianach jakie wprowadzał ostatni patch 1.11, a na horyzoncie widać już kolejne - rewolucyjne wręcz - modyfikacje.

Wszystko za sprawą nadchodzącego patcha 1.12, który ma całkowicie zmienić tryb PvP. Już na początku można stwierdzić, że całość wzorowana będzie na rozwiązaniach zastosowanych w innym mmo - Dark Age of Camelot.

Po pierwsze, obecna opcja Battlegroundów czyli de facto trzech multiplayerowych map przeznaczanych do potyczek kilkudziesięciu graczy, zostanie wzbogacona o bitwy między-serwerowe (tzw. Cross-Realm Battlegrounds).

Dzięki temu, gracze z kilku różnych serwerów będą mogli stanąć do boju na mapach Alterac Valley, Warsong Gulch i Arathi Basin. Całość zostanie zaopatrzona w odpowiednie statystyki.

Prawdziwą rewolucję wprowadzi druga nowość. Nareszcie, autorzy zdecydowali się stworzyć sensowny, urozmaicony tryb globalnej walki nacji. Do gry zostaną więc zaimplementowane mozliwości przejmowania ważnych strategicznie mast czy punktów z surowcami. Pozostaje tylko szykować się do walki.

Na koniec, należy też dodać, że patch v.1.12 zmieni również drzewo talentów Rogue'ów.