Rozmowa z reklamą w tle
-
- Juliusz Kornaszewski,
- 22.02.2001, godz. 16:10
Era GSM zaoferuje nową usługę, dzięki której abonent zapłaci za rozmowy nawet ok. 50% mniej. Jest tylko jeden warunek - musi się zgodzić na przerywanie rozmowy... reklamami.
Jak podaje Gazeta Wyborcza, Era GSM, jako pierwszy polski operator, zamierza wprowadzić system nadawania reklam w czasie rozmów telefonicznych, co umożliwi abonentom korzystanie z połączeń tańszych nawet o 50%. Ostateczna decyzja dotycząca wielkości upustów nie została jeszcze podjęta. Szczegółowych informacji na ten temat należy spodziewać się w ciągu miesiąca. Warunkiem korzystania z tańszych połączeń jest zgoda abonenta na przerywanie rozmów reklamami, trwającymi 15-30 sekund. Pierwsza minuta rozmowy byłaby jednak wolna od przekazu marketingowego. Korzystanie z usługi ma być dobrowolne, z możliwością każdorazowego decydowania o prowadzeniu rozmowy z reklamą lub bez.
W przypadku chęci skorzystania z nowej usługi użytkownik powinien poprzedzić wybór numeru, pod który dzwoni, wprowadzeniem specjalnego kilkucyfrowego kodu. Na tej podstawie system zidentyfikuje tryb wybranego połączenia i zainicjuje emisję reklam. Wśród firm, które wyraziły chęć reklamowania się za pomocom krótkich spotów, znajdują się głównie producenci artykułów spożywczych, sprzętu AGD, dystrybutorzy samochodów, banki i firmy ubezpieczeniowe.
Zobacz również:
- Szukasz prezentu na Dzień Babci i Dziadka? Oto najlepsze telefony dla seniora za mniej niż 700 zł
- Blackout. Czy internet mobilny przestanie działać?
Badania przeprowadzone przez Erę wykazały, iż 92% ankietowanych klientów wyraziło zainteresowanie nową usługą. Firma liczy, że w ciągu kilku pierwszych tygodni zdobędzie ok. 50 tys. chętnych na skorzystanie z nowej usługi. Abonenci, korzystający z telefonów działających w systemie Tak-Tak, nie będą objęci tą promocją.